דגל היופי הגיע לאשדוד

ביום חמישי האחרון קיבל ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי את דגל היופי, בטקס הענקת פרסים בתחרות "קריה יפה בישראל יפה" שיתקיים בבית המועצה לישראל יפה בגני יהושע תל אביב. זאת הפעם הרביעית שאשדוד זוכה בפרס הגבוה ביותר, ומשנה לשנה אשדוד מציגה עיר הרבה יותר יפה, מטופחת ומאירת פנים.
דגל היופי הגיע לאשדוד

נציגי עיריית אשדוד ובראשם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, השתתפו בשבוע שעבר בטקס הענקת הפרסים של תחרות קריה יפה בישראל יפה, שהתקיים בגני יהושע, תל אביב. זאת הפעם הרביעית שעיריית אשדוד זוכה בפרס היוקרתי – דגל היופי של המועצה לישראל יפה. ובין לבין הספיקה לאסוף בכל שנה כוכבי יופי לרוב.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי אשר התכבד לקבל את דגל היופי, הפרס הגבוה ביותר בתחרות, הודה לעובדי אגף הנטיעות המלווים את התחרות בכל השנים ודואגים לטפח את החזות העירונית בכל המרחב העירוני. הוא הודה גם לאנשי מינהל התפעול על התיחזוק השוטף של כל המרחב הציבורי וליתר עובדי העירייה העומדים בקשר עם התושבים ומעניקים לו את השירות המיטבי.

מאז הושקה תחרות קריה יפה בישראל יפה, אשדוד נוטלת בה חלק ובכל שנה זוכה בפרס. אגף הנטיעות האחראי על חזות העיר, גאה בתרומתו ליופיה של אשדוד ובהערכה לה זוכה העיר מכל המבקרים בה. "אשדוד יפה ומטופחת בזכות העבודה של אנשי הנטיעות הדואגים לצבוע את העיר בצמחיה ירוקה ובצבעים ססגוניים בכל פינה בעיר" אומר יוסי לרר, מנהל אגף הנטיעות, תוך שהוא מפרגן לכל עובד האגף.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך