אושרו 220 יחידות דיור להשכרה ב-300 ש"ח

בעתיד יגיע הפרויקט של הרחבת "בית קנדה" עד ל-310 יחידות דיור בסכום הזה. על התוכנית פורסם לראשונה בוואלה
בנין בהקמה באשדוד

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה דרום, אשדוד אשרה בראשות דוד לפלר, תוספת של 220 יחידות דיור להשכרה לטווח ארוך במסגרת סל הדיור הציבורי. במנהל התכנון אישרו את הפרטים וציינו כי תוספת זו תינתן במסגרת פרויקט לאומי של בנייה ציבורית להשכרה ארוכת טווח עבור זכאים, עולים וקשישים. במסגרתה התכנית יורחב מרכז הקליטה 'בית קנדה' הממוקם ברחוב שבי ציון שברובע א' בעיר ועם סיום פיתוח המתחם הוא יכלול 310 יחידות דיור.

על התוכנית פורסם לראשונה בוואלה.  התכנית תכלול תוספת של דירות קטנות בנות 2 חדרים, בשטח ממוצע של כ-58 מ"ר, שייבנו באגף נפרד בן 20 קומות לצד המבנה הקיים כיום. מהלך זה כולל את הגדלתו של המבנה הקיים בן ארבע הקומות, ב-9 קומות נוספות. בנוסף, יכלול האגף החדש 810 מ"ר שטחים פתוחים, לצד מועדון דיירים בשטח של כ-150 מ"ר. על פי התכנית, עלות שכר הדירה במקום יעמוד על כ-300 שקלים בלבד לחודש.

בית קנדה תוכנן בשנות ה-60 על ידי האדריכלים משה לופנפלד וגיורא גמרמן בצורת מלבן רחב עם שתי חצרות פנימיות גדולות פתוחות לשמיים, הוא מרכז הקליטה הראשון שנבנה באשדוד. המבנה תוכנן כך שסביב החצרות הוקמו החללים הציבוריים הכוללים בין היתר כיתות לימוד וחדר אוכל. בשלושת הקומות ממוקמות כיום 90 דירות מגורים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך