כוננות מוגברת: סוללות כיפת ברזל נפרסו בדרום ובמרכז

צה"ל הציב סוללת סיפת ברזל בדרום, בשפלה ובמרכז הארץ. הכוננות הוגברה בעקבות אפשרות להסלמה והאיומים של הג'יהאד לאחר פיצוץ מנהרת הטרור, שהביאה למותם של 14 פעילי הארגון וחמאס

בעקבות האיום של הג'יאהד האסלמי לתגובת טרור על הפצצת מנהרת הטרור לפני כשבועיים צה"ל תיגבר הערב את כוחותיו מול רצועת עזה. מוקדם יותר היום הגיב ארגון הטרור לאיומי דובר צה"ל ואמר: "איומי הכיבוש לא מפחידים אותנו והם מבטאים את הפחד והחשש מתגובת הג'יהאד וההתנגדות".

צה"ל מתגבר כוחות בגבול הרצועה וישראל מעבירה ביממה האחרונה לחמאס ולג'יאהד האיסלאמי מסר חריג ותקיף: כל פעולה שלהם תיענה בחומרה ובאופן לא מידתי.

ברקע – חשש ישראלי שארגוני הטרור נערכים לנקום את פיצוץ המנהרה לפני כשבועיים – באמצעות פגיעה בעבודות להקמת המכשול.

בג'יהאד האיסלאמי התייחסו אתמול ישירות לאיום המרומז לחיסול מנהיגי הארגון: "לא נרפה את ההגנה על עמנו ואדמתנו. האיומים של האויב לפגוע בהנהגת הארגון הם בגדר הכרזת מלחמה, ואנו נתמודד עימם. האיומים האלה חושפים את הכוונות האמיתיות של הציוניים. זכותנו להגיב על כל תוקפנות ובתוך כך גם הזכות להגיב על פשע התוקפנות נגד מנהרת ההתנגדות, שגרם למות לוחמים מהזרועות הצבאיות של חמאס והג'יהאד", נאמר בהודעה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך