שימו לב: אכיפה מוגברת של ניידות תנועה ברחבי העיר

כמדי חודש במשטרת התנועה יוצאים למבצע אכיפה עירוני באשדוד, וכך גם היום ישנה נוכחות מוגברת של ניידות תנועה ברחבי העיר, שימו לב

דיווחים רבים הגיעו הבוקר יחד עם עשרות פניות של תושבים למערכת 'אשדוד אונליין, המתריעות על ניידות משטרה רבות בכבישי אשדוד, ופועלות באכיפה מוגברת, בכבישים מרכזיים בעיר ובנקודות מועדות.

מבדיקה של צוות אתר 'אשדוד אונליין' עולה כי במשטרת התנועה של מרחב 'לכיש' מתחנת אשדוד החליטו ככל הנראה לחזור למבצעי האכיפה המוגברת שהייתה מורגשת היטב לפני מספר חודשים, כאשר המבצע כולל אופנועים וניידות, ואפי' שוטרים סמויים בכל רחבי העיר, וזאת במטרה למנוע עבירות תנועה חמורות בעיר, שכן למרות השקט היחסי בתאונות דרכים בעיר אשדוד במהלך החגים, היא נחשבת למועדת בעיניי המשטרה.

על פי גולשי האתר, שוטרי התנועה מתרכזים באזורי המסחר של העיר, כגון ברובעים ו'- ח' – א' – ב' י' – יב', ועוד… שם בעיית זכות הקדימה גבוה, וכן באזורים בהם מעברי החציה ארוכים, וזאת על מנת לבדוק את מתן זכות הקדימה להולכי רגל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך