כישלון: עשרות בודדות הגיעו להפגנה נגד ראש העיר

שבועות של עבודת שכנוע ופרסום ממומן ברשת נגד ראש העיר, הניבו למתנגדיו מהאופוזציה וקרוביה של חברת המועצה הלן גלבר רק עשרות בודודות שהגיעו להפגין, ובעצם תושבי אשדוד הצביעו ברגלים נגד ההפגנה בכך שנעדרו ממנה
כישלון: עשרות בודדות הגיעו להפגנה נגד ראש העיר

שבועות ארוכים תכננו פוליטיקאים מקומיים מהאופוזיציה העירונית את ההפגנה נגד ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, זאת בעקבות מאות דירות שמתוכננות להבנות לצעירים תושבי העיר ברובע טו' בממסגרת מחיר למשתכן.

אך לא זו בלבד, המארגנים שנחשבים למקורביה של חברת המועצה הלן גלבר מהאופוזיציה, ניסו להביא להפגנה גם את מתנגדיו של ראש העיר מפרויקט התחבורה הירוקה reway, אך לצערם הניסיון ליצור מחנות נגד ראש העירייה כשל.

בפרסום הענק ברשת נכתב כי אלפים צפויים להגיע במוצ"ש (היום) בשעה שבע בערב לכיכר אורוגוואי הנמצא במע"ר דרום ומשקיף לביתו של ראש העיר, אך את הנוכחים שהגיעו היה ניתן לספור בקלות.

למרות הכספים הרבים שהושקעו בפרסום ברשתות החברתיות, רק עשרות בודדות בלבד של מפגינים הגיעו והשמיעו את קולם בטענה לקושי עתידי במידה ויבנו בניינים באזור מגוריהם, ובעצם מדובר בכישלון חרוץ של מקורביה של גלבר והאופוזיציה המקומית.

ראוי וחשוב לציין שבמשך זמן רב ישבו נציגי העירייה עם התושבים וניסו להסביר להם כי את הבניה מקדמת מנהל מקרקעי ישראל והיא מיועדת לצעירים תושבי עירנו במחיר מוזל נוכח המצוקה הקשה שקיימת לדור הצעיר, אך לשווא – התושבים עדיין מתעקשים להפגין ואף חלקם חברו עם האופוזיציה על מנת להתנגד לתכניותיו הרבות של ראש העיר באשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך