לאחר 30 שנה סיפרה למשפחתה שנאנסה ע"י חבר של אביה

בשבוע שעבר פרסמנו את סיפורה של מ', הנמצאת בשנות הארבעים המתקדמות שלה, שעברה אונס בגיל 12, על ידי החבר הטוב ביותר של אביה, במשך שנים רבות. העובדה שהוציאה את שעל ליבה, עזרה לה אחרי כ-30 שנה לגלות לבנותיה את שעברה
לאחר 30 שנה סיפרה למשפחתה שנאנסה ע"י חבר של אביה

"הבת הבכורה שלי חיבקה אותי בדמעות ולא הרפתה. הצלחתי לספר להן את מה ששמרתי שנים ארוכות, זה חיזק אותי בצורה שלא ניתן לתאר במילים. קבלתי מהן תמיכה טוטאלית". במילים נרגשות אלה תיארה מ' מאשדוד, את העובדה שלראשונה לאחר כ-30 שנה הצליחה לספר לבנותיה, שהן הקרובות ביותר אליה, את הסוד הנוראי שהיא שומרת עשרות שנים.

מ', שסיפורה פורסם כאן, נאנסה מגיל 12 במשך 6 שנים, על ידי החבר הטוב ביותר של אביה. שנים לא היה לה כח נפשי לספר, הדחיקה הכל. עתה לאחר שהתראיינה והוציאה את הסוד השמור ביותר שלה, היו לה הכוחות לשתף בהן את בנותיה.

מ' מספרת על מה שקרה בסוף השבוע שעבר: "ביקשתי מהבת הבכורה שלי לקרוא את הכתבה, היא ענתה לי שזה עושה לה רע. ביקשתי שוב ואז אמרתי לה שזה מסופר עליי, היא הייתה בשוק טוטאלי וחיבקה אותי בלי סוף עם דמעות חונקות".

הבת הבכורה, שגם לה היה קשה לעכל את הבשורה הקשה, כתבה אח"כ לאמה: "לא מעכלת את מה שסיפרת לי. אמא שלי היקרה, הבת אדם שבזכותה אני מי שאני, עברת תופת כזאת בחיים שלך .אמא שלי, שולחת לך חיבוקים ואהבה ללא סוף. חבל לי שכל השנים האלה שמרת את זה בפנים, ואין מי שיהיה לך אוזן קשבת. אני אוהבת אותך, את גיבורה! את מדהימה! וכל הכבוד שהצלחת להוציא את זה החוצה .אין לי מילים לנחם אותך. סליחה".

מ' אספה אח"כ את שתי בנותיה הצעירות יותר, וגם להן היא סיפרה את סיפורה הקשה. אחת משתיהן רשמה למ': "מאמו שלי, אני לא מפסיקה לחשוב על מה שאמרת לי בשבת, זה לא נבלע לי, אני לא מצליחה להתרכז בכלום, אי אפשר להכיל דבר כזה. ממש כואב לי".

בכתבה בשבוע שעבר אמרה מ': "המון שנים אני סוחבת את הדבר הזה. לא שיתפתי אותו כמעט עם איש. התביישתי לדבר, זו הייתה אז בושה למשפחה. כאילו הצד הנפגע הוא האשם. התמודדתי עם זה לבדי".

מ' המליצה לספר. אבל היא במשך שנים בנתה סביבה "חומה" מגינה של חברים וקרובים, וביום יום נראית כאחת הנשים השמחות ביותר. אבל כאמור עמוק בפנים, היא שמרה את הסוד שנים לעצמה. עכשיו כאמור יש לה עם מי לחלוק את הכאב. מ': "זה הקל עליי בצורה שאי אפשר לתאר כמה". כבר בכתבה המליצה מ' לכל מי שעברה דבר דומה או קרוב אפילו לזה, לדבר. בסוף השבוע היא הצליחה להשתמש בעצה שלה לאחרות, עבור עצמה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך