חזרו מההפסד בנקודה

לאחר ההפסד מול מכבי ת"א במחזור הקודם והמאזן השלילי מתחילת העונה, רצו בקבוצת הכדוריד של אשדוד לחזור עם ניצחון מהמשחק בבית מול הרצליה. זה נגמר בתיקו 27:27. ברביע תצא אשדוד למוצקין.
חזרו מההפסד בנקודה

בקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד רצו רק לעצור את המאזן השלילי, לאחר הפסד מול מכבי ת"א במחזור שעבר. לאשדוד היו שלושה הפסדים מול שני ניצחונות מאז פתיחת העונה. הם קיוו לעשות זאת מול בני הרצליה בבית בשישי, אבל הצליחו בכך חלקית עם תיקו 27:27. נקודה. המשחק עצמו היה מותח והסתיים בשניות האחרונות עם שער שיוויון של הרצליה.

האדומים הובילו במהלך המשחק ואף הצליחו לפתוח פער של 3 שערים. אבל הרצליה שניצחה במחזור הקודם את מכבי ראשל"צ מהצמרת, בבית, לא ויתרה עד לשניות האחרונות והצליחה להשוות את המשחק בגול דרמטי של המצטיין שלה על המגרש יוסי אפו.
עמרי קושמרו, עם ניהול משחק מבריק ושבעה שערים, הצטיין באשדוד. ברביעי תצא אשדוד למשחק חוץ מול קרית-מוצקין.

עוד כבשו לאשדוד: גורן סרנק 5 שערים, אלכסיי גרגורייב 4 שערים, אדיר כהן וסשה צ׳ודנובסקי 3 שערים כ״א, ישראל ביטרמן ושלומי צייטלר 2 שערים כ״א, דדי פרץ שער אחד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך