מריבה על גל גרמה לטביעה וכמעט למוות של גולשת

א', גולשת מאשדוד, גלשה לפני מעט יותר משבוע ליד שובר הגלים. גולשת אחרת, שלא אהבה את העובדה ש"לקחה" לה גל, קפצה על הגלשן שלה וניסתה להטביע אותה. א' הגישה תלונה במשטרה: "אני בטראומה וחוששת להיכנס לים"
מריבה על גל גרמה לטביעה וכמעט למוות של גולשת

בדרך כלל הסכנות לגולשים בים הן מהים עצמו. א', גולשת מאשדוד, לא תיארה לעצמה שהסכנה האמתית תהיה מגולשת אחרת, שתקפוץ על הגלשן שלה, תחנוק אותה ותנסה להטביע אותה וכמעט תצליח. הכל בגלל שהיא "לקחה" לה גל.

הכל החל לפני כשבוע. הגולשת א' כבת 30, נכנסה לגלוש ליד "השובר" קרוב לנמל. היא גלשה והבחינה בגל שרצתה לגלוש עליו. מה שקרה אח"כ היה בגדר סכנת חיים. גולשת אחרת (שמה שמור במערכת), החליטה כי היא "גנבה" לה את הגל. אותה גולשת קפצה על הגלשן של א' (ראו תמונות) וניסתה להטביע אותה. מי שנכח במקום סיפר כי הגולשת השנייה קפצה על א', תפסה אותה בשיער ופשוט הטביעה אותה.

מבחינת א' הזמן הזה היה נצח. היא כבר חשה שהיא טובעת ונחנקת, בלעה מים ורק התערבות של גולש אחר מנעה ממנה לטבוע. הכל כאמור בגלל גל. אנשים שהיו במקום צילמו את האירוע. הדבר אגב הכעיס את א', שכתבה פוסט בעניין על מה שקרה ועל כך שלא סייעו לה והעדיפו לצלם.

א' החליטה לא לוותר והגישה תלונה במשטרה על מה שהיה. היא אף מתכוונת לצרף את התמונות שמופיעות כאן. א' גם פנתה בבקשה להוציא צו הרחקה לגולשת השנייה. א' הסכימה רק להגיד לכתבה הזו: "אני חוששת להיכנס למים שוב". עכשיו המשטרה תצטרך להחליט אם לזמן את הגולשת הנוספת לחקירה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך