בשורה למכבי אשדוד/ב.ט הנרי סק יישחק מול מכבי ת"א

לאחר שנראה היה כי מכבי אשדוד/באר טוביה תשחק במוצ"ש (18.45, "הקרייה") מול מכבי ת"א, רק עם 2 זרים, בגלל הרחקתו של הנרי סק, החליטה ועדת משמעת של האיגוד לקנוס אותו בלבד ולתת לו עונש על תנאי לשנה. אבירם זליקוביץ' מתרחק מהקבוצה בגלל פערי שכר.

בשורה משמחת למכבי אשדוד באר טוביה.

הקבוצה תשחק עם שלושה זרים מול מכבי ת"א ולא רק עם שניים כפי שחשבו תחילה במשחק החשוב  במוצ"ש (18.45, "הקרייה").

בחמישי נערכה ועדת משמעת להנרי סק שהורחק במשחק מול נס ציונה לאחר שדחף את גולן גוט, בנו של עוזר המאמן של מכבי אשדוד/באר טוביה, דני גוט, המשחק בנס ציונה. בתחילה היה נראה כי הוא יורחק לפחות ממשחק אחד נוסף, אבל לבסוף הוחלט על קנס של 12 אלף שקלים והרחקה לשנה על תנאי.

ההחלטה מלמדת כאמור כי הוא יוכל לשחק מול מכבי ת"א, יחד עם דיוויד לורי וקמרון לונג. מי שייחסר הוא ג'ארד לי שיעבור מחר ארתרוסקופיה בפינלנד וייעדר בין חודש עד חודש וחצי.

בנושא אחר. כמו שזה נראה כרגע, אבירם זליקוביץ' מתרחק מהקבוצה. באשדוד רוצים את השחקן אבל הוא דרש סכום של כ-300 אלף שקלים עד לתום העונה. סכום שאשדוד לא תוכל לעמוד בו. גם ללי מחפשים מחליף לתקופה של עד חודשיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך