חברת ביטוח ניסתה להתחמק ותשלם לעולה מאשדוד רבע מיליון

למרות שניסו להתחמק מתשלום לעולה, מאשדוד, שנפגע בתאונת דרכים, חייב ביהמ"ש את חברת הביטוח לשלם לו. החברה טענה כי הוא אינו אמין וצירפה סרטון בו הוא נראה מתנהל ללא מקל. שופטת בית משפט השלום באשדוד קבעה כי "התובע הוא אדם לא מתוחכם" ויש לפצות אותו.
בית משפט השלום אשדוד

בית משפט השלום באשדוד קיבל לאחרונה תביעה שהגיש עולה מאשדוד, שעבד כרתך, נפגע בתאונת דרכים ומאז לא שב לעבודתו. בית המשפט חייב את חברת הביטוח לשלם לו כ-245 אלף שקל, למרות שניסו להתחמק. השופטת אורנה סנדלר-איתן דחתה את ניסיונות הביטוח לקעקע את אמינותו על  ידי סרטון שבו הוא מתועד עובד, וציינה כי מדובר ב"אדם לא מתוחכם".

התאונה התרחשה ב- 2012, התובע, טכנאי לעיבוד מתכות בשנות ה-60 לחייו, נהג בשעת ערב והתנגש בעוצמה ברכב אחר. הוא הובהל לבית החולים "ברזילי", שם אובחנו חבלות בראשו, בצוואר, בגב ובבית החזה. וסבל מכאבי ראש עם תופעות נוירולוגיות פוסט-טראומטיות. ביטוח לאומי הכיר במקרה כתאונת עבודה ושיעור הנכות הרפואית שנקבעה לתובע עמד על 15 אחוז. הוא לא יכול היה לשוב לעבודתו.

אבל חברת הביטוח סירוה לפצוב אותו על התאונה וטענה  שהתובע אינו אמין והציגה סרטון מ-2016 שבו תועד התובע עובד בתחנת דלק, ללא מקל הליכה וכשהוא מרים חתיכת ברזל.

השופטת אורנה סנדלר-איתן דחתה את בקשת החברה ואף מתחה עליה ביקורת :  "דבר מהדברים ש'חשפה' הנתבעת בחקירה הנגדית אינו מצדיק הבאת ראיות לסתור את התובע. התובע עשה רושם של אדם פשוט ולא מתוחכם, ושתשובותיו היו פשוטות וישירות כאשר סיפר שהוא עובד מפעם לפעם בשמירה בתחנת דלק". בסיכומו של דבר חויבה הפניקס לשלם לו 213 אלף שקל בתוספת שכר טרחת עו"ד בשיעור של 15.21%, עבור הפסדי שכר ופנסיה, כאב וסבל, ועזרת חיצונית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך