"הילדים שלי עברו שם 5 דקות לפני הפיצוץ, זה היה יכול להגמר באסון"

שעות ארוכות אחרי ניסיון החיסול ודיירי הבניין עדיין מתקשים להאמין למה שהתרחש בחניה שלהם - "היה לנו מזל גדול שזה לא נגמר בצורה קשה יותר. היתה פה השגחה מלמעלה, נס גדול!" סיפר אחד הדיירים
"הילדים שלי עברו שם 5 דקות לפני הפיצוץ, זה היה יכול להגמר באסון"

הבוקר הרעיד פיצוץ אדיר את דיירי הבנייין ברחוב כינרת באשדוד, מה שבתחילה נשמע כמו תזכורת רעה לימי צוק איתן התגלה כפיגוע פלילי בחניון הנמצא מתחת לבית, לאחר שכוחות משטרה והצלה הוזעקו למקום התגלה כי מדובר בניסיון חיסול של דמות מוכרת, מטען חבלה הונח תחת אחד הרכבים בחניה וגרם ל-2 פצועים (בינוני וקשה) וכלי רכב סמוכים שעלו באש והתפוצצו.

הבניין ברובע יא'

שעות אחרי, ודיירי הבניין עדיין מתקשים לקלוט את הדרמה שהתרחשה בבניין שלהם. אחת הדיירות הנסערות סיפרה ל"אשדוד אונליין" : "אני עד עכשיו לא מאמינה למה שקרה היום. אנחנו אנשים נורמטיבים ולא רגילים לדברים כאלה. הילדים שלי עברו שם 5 דקות לפני, זה היה להגמר באסון כל כך גדול".

דייר אחר תיאר את הרגעים הדרמטיים: "הייתי במעלית כששמעתי פיצוץ מאוד חזק שהרעיד את הבניין, חשבתי כבר שנפל טיל גראד במקום, הגעתי לחנייה וראיתי רכבים עולים בלהבות ואש בכל מקום והתקשרתי מייד למשטרה", לאחר המתנה קצרה הגיעו כוחות משטרה והצלה "היה לנו מזל גדול שזה לא נגמר בצורה קשה יותר. היתה פה השגחה מלמעלה, נס גדול!"

במשטרה ממשיכים בחקירת האירוע הפלילי הקשה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך