צעיר תקף את המזכירה בקופת חולים כללית ד'

תושב אשדוד הגיע לקופת חולים ללא כרטיס מגנטי, ולאחר שלא קיבל שירות, התחיל לתקוף פיזית ומילולית את המזכירה הרפואית ההמומה

תושב אשדוד נעצר לחקירה בסוף השבוע לאחר שתקף בצורה חסרת רסן את המזכירה הרפואית בסניף קופת חולים כללית ברובע ד'. המקרה החמור התרחש ביום חמישי בבוקר, בזמן שצעיר בשנות ה-30 לחייו הגיע לסניף וביקש לקבל שירות ללא שיש ברשותו כרטיס מגנטי. המזכירה הסבירה לו כי היא חייבת כרטיס מגנטי לצורך תחילת הטיפול, ולאחר שחזרה על דבריה מספר פעמים, הצעיר החל לקלל אותה לעיני עשרות עדי ראייה המומים. הוא המשיך לקלל ולגדף במשך זמן ארוך, ולאחר מכן השליך לעברה אוסף של דפים שהיו על שולחן הקבלה.

המזכירה ההמומה פרצה בבכי ונכנסה לאחד המשרדים, כאשר שאר עובדות המשרד הגנו עליה בגופן. הבחור המשיך לקלל ולא נרגע במשך דקות ארוכות. אחת העובדות הזעיקה את משטרת אשדוד ושני שוטרים הגיעו למקום ואיתרו את הבחור בזמן שהוא מבצע בדיקות דם בקומה השנייה במרפאה. לאחר שנתנו לו להשלים את הבדיקות, עצרו אותו והובילו אותו לתחנת המשטרה המקומית.

המזכירה הרפואית הצעירה עמדה בחוץ במשך דקות ארוכות והתקשתה להירגע. היא אמרה לסובבים אותה: "פחדתי שהוא הולך להרביץ לי ולפגוע בי באופן מוחשי. הוא קילל אותי בלי הפסקה עם מילים כמו: 'שרמוטה, מזדיינת, את תתני לי שירות, מי את בכלל' ועוד קללות ואיומים בלי הפסקה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך