"מי היה מאמין שיהיו לנו רק 2 דרכים ללוות אותך: לחופה ולהלוויה"

הלוויתו של יניר מלול בן 35 שנהרג אתמול (ב') במפעל תתקיים היום (ג') בשעה 15:00 בבית העלמין

יניר מלול ז"ל נהרג אתמול בתאונת העבודה בזמן שעבד על מלגזה במפעל סלע לוגיסטיקה, בעת שנסע לאחור הוא נפגע בראשו בצורה אנושה, כוחות ההצלה שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות אך נאלצו בסופו של דבר לקבוע את מותו.

חבריו הרבים התקשו לקבל את הבשורה המרה ונפרדו ממנו בדף הפייסבוק שלו: "מי היה מאמין שיהיו לנו רק 2 דרכים ללוות אותך.. האחת לחופה שלך שממנה אפילו שנה לא עברה והיום תהיה השנייה בדרכך האחרונה לעד?
יניר יקר שלנו הבשורה לא מתעכלת.. לא יאומן איך העולם כה אכזר, תנוח על משכבך בשלום.." כתב אחד מחבריו הקרובים.

חברה אחרת כתבה בכאב: "אין לי מילים לתאר את גודל הכאב!!!! הראש לא מפסיק לחשוב והדמעות לא מפסיקות לזלוג? למה?! למה?! לפני פחות משנה ניתנה לי הזכות ללוות אתכם לחופה – ביום הכי חשוב שלכם!!
יניר, אהוב יקר זה לא הגיוני פשוט לא פייר שאנחנו צריכים ללוות אותך היום בדרכך האחרונה, לא נתפס!!  המילים לא יצליחו לנחם!! אך בכל זאת, תהיו חזקים משפחה יקרה!! ולילוש חברה אהובה שלי, אוהבת אותך המוןתמיד כאן לצידך!!! "

הלוויתו תיערך היום בבית העלמין בעיר בשעה 15:00. המשפחה תשב שבעה ברובע ט', רחוב הרב מאשאש 22.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך