ג׳ארד לי ייעדר כחודשיים

עוד מכה לאשדוד/באר טוביה. ג׳ארד לי הסנטר הפיני נפצע וסובל מקרע במינסקוס. ההערכה ייעדר עד חודשיים. הוא יצא לטיפול בארצו. הנרי סק עלול לעמוד לוועדת משמעת וייקנס ב-12 אלף שקלים.

רק זה היה חסר למכבי אשדוד באר טוביה.

לא רק הפסד בייתי לנס ציונה, אלא הסתבר לה כי הסנטר הפיני ג'ארד לי, ייעדר כחודשיים. השחקן שנפצע סובל מקרע במינסקוס ויעבור בימים הקרובים ארתרוסקופיה. לי יצא לארצו לעבור שם את הטיפולים.

באשדוד קיבלו קשה את ההפסד לנס ציונה 87:77. הציפייה הייתה לעבור את המשחק בניצחון, במיוחד לאחר הניצחון הגדול מחזור אחד לפני כן, מול הפועל ירושלים, בחוץ. לא נראה כי בקבוצה יעברו על כך לסדר היום.

הנרי סק שהורחק במהלך המשחק לאחר שפגע בגולן גוט, בנו של עוזר המאמן של אשדוד, ייקנס מידית ב-12 אלף שקלים וייתכן כי יועמד לוועדת משמעת של איגוד הכדורסל. אם זה יקרה הוא עלול להיות מורחק לעוד משחק לפחות. בחמישי אמורה לפגוש אשדוד את מכבי ת"א, ייתכן רק עם 2 זרים בסגל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך