לא מצליחים לברוח מהתחתית

החניכים של קלינגר מסיימים משחק מספר 11 ללא ניצחון אחרי תיקו מאופס מול מכבי נתניה, כעת הם 3 נקודות מהקו האדום.

מ.ס אשדוד הגיעה למשחק נגד מכבי נתניה אחרי שהתבשרה ביום שישי שפיפ"א מחזירה את שש הנקודות שהורדו ממאזנה. אך גם הבשורה הזאת לא הורידה את מפלס הלחץ אצל חניכיו של ניר קלינגר והמשחק הסתיים בתוצאה 0:0, מה שמעמיד את רצף המשחקים של אשדוד על 11 משחקים רצופים ללא ניצחון. התיקו הזה לא משרת את אשדוד שלא מצליחה לברוח לתחתית, לאחר שגם הפועל פתח תקווה והפועל עכו ניצחו הערב והפער מהקו האדום עומד כעת רק על 3 נקודות! אשדוד חייבת להתעורר ובמיוחד בחלק ההתקפי שלא מספק שערים לקבוצה, לפני שיהיה מאוחר מדי והיא תמצא את עצמה מתחת לקו האדום.

המחצית הראשונה היתה תוססת ומלאה מצבים והיא החלה עם מצב מצויין למיקי סירושטיין שהחמיץ ומשם השליטה עברה למכבי נתניה שתקפו ללא הרף את שערו של אופיר מרציאנו אך לא השכילו להבקיע.
הקצב במחצית השניה נרגע ועוד מספר מצבים של נתניה מול מרציאנו נסתיימו ללא שער. המשחק הסתיים ללא הכרעה וללא שערים בתוצאה 0:0 .

דקה 8: דוידוב בקרן לראש של מיקי סירושטיין אך אור ברוך מרחיק את הכדור לקרן.
דקה 11: בעיטה של ערן לוי מגיעה לראש של שמעון הרוש שנגח, אך מרציאנו היה במקום.
דקה 15: עופר ורטה מוסר כדור מ45 מטר לירו בלו שנוגח מעל המסגרת של שוער מכבי נתניה.
דקה 19: קאיודה מגיע למצב מול מרציאנו אך מחמיץ.
דקה 25: ערן לוי ניגש לבעטו בעיטת עונשין מ 17 מטר אך פוגש את מרציאנו עם הצלה גדולה.
דקה 33: ורטה מעביר כדור רוחב לזריהן שמחמיץ מול השער של נתניה.
דקה 63: זריהן בועט כדור בחוזקה מ 20 מטר אך הכדור עובר מעל השער.
דקה 74: צ'קול עם כדור אדיר מהאוויר אך הרוש היה במקום ומרחיק לקרן.
דקה 8: קאיודה מחמיץ מול השער אחרי קרן של סבע.

הרכבים:
מכבי נתניה: אריאל הרוש, עומר פרץ, עיאד אבו עביד, עידו לוי, שמעון הרוש, גבי ג'ורג'יו, עומר צלישר, דיא סבע, אור ברוך (נבו מזרחי, 76'), ערן לוי (עמית בן שושן, 84') ולארי קאיודה.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, מיקי סירושטיין, ישראל ראש, רחמים צ'קול, אלכסנדר דוידוב, תום מונד, גדי קינדה, ירו בלו וניב זריהן (מיכאל אוחנה, 65').

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך