עתירה הוגשה נגד כניסת אוניות מטורקיה לאשדוד

במסיבת עיתונאים שקיימה אמש משפ' גולדין בנוגע לאי קיום קבלת ההחלטות של הממשלה, הודיעה המשפחה כי תגיש עתירה לבג"צ נגד הסחורות שמגיעות לעזה דרך נמל אשדוד

משפחת גולדין קיימה אתמול תדרוך עיתונאים בהשתתפות היועצים המשפטיים שלה, המשפחה הודיעה על כוונתה לעתור מחר לבג"צ, ולדרוש מממשלת ישראל למלא אחר החלטת הקבינט מדיני-ביטחוני לנקוט ביד קשה אל מול אסירי חמאס.

כזכור, בחודש ינואר 2017 הוחלט בקבינט על הפסקת החזרת גופות של מחבלי חמאס, הכבדת התנאים ומניעת הביקורים לאסירי חמאס וצמצום בהכנסת תושבי הרצועה לישראל במקרים הומניטריים.

בין הייתר, טענו במשפחת גולדין כי נמל אשדוד מקבל כל יום אניות מטורקיה שמעבירות סחורה לעזה, ד"ר לאה גולדין התבטאה בעניין במהלך מסיבת העיתונאים.

"ממשלת ישראל, במקום להפעיל לחץ גדול על החמאס, כפי שהחליט הקבינט, עושה ההיפך, ומכניסה בכל יום מאות משאיות לרצועה, ומקבלת בנמל אשדוד אניות טורקיות עמוסות במכולות מקטאר. בזמן שחיילינו עדיין נמצאים בידיים של החמאס, המנהיגים שלהם זוכים לשירותי רפואה מתקדמים באדיבות מערכת הבריאות של ישראל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך