אשדוד מחפשת חיזוק. קשר ברזילאי נבחן

מ.ס אשדוד רוצה להתחזק. קשר ברזילאי, שכבר סיכם ברעננה, נבחן וממשיכים לחפש עוד שחקנים שאינם תחת חוזה. שמותיהם של אוליאל פרץ ודור ז'אן עלו. גורם בקבוצה: "כלום לא הלך בעכו".
אשדוד מחפשת חיזוק. קשר ברזילאי נבחן

מ.ס אשדוד רוצה להתחזק עוד לפני הפגרה.

הקשר הברזילאי סינדי דה פרייטאס החל להיבחן במ.ס אשדוד. הוא הגיע לאשדוד למרות שיש לו כבר הסכם עם רעננה. מאחר והוא לא עבר בהתאחדות, הוא לא נחשב תחת חוזה. המעניין הוא שאם יצורף הוא יישחק במחזור הבא…..נגד רעננה.

שמו של דור ז'אן עלה ויתכן שיגיע בחלון ההעברות בינואר. אבל הוא לא יהיה היחיד ייתכן מאוד שתורג'מן ינצל את קשריו במכבי ת"א וינסה להביא משם שחקן או שניים, או שחקן שלא נקלט בקבוצה אחרת, דוגמת דור אוליאל פרץ, בבני יהודה.

מי שאמור לחזור לאחר הפגרה במשחק מול רעננה הוא השוער יואב ג'ראפי שיחזור לראשונה העונה לאחר שידו נשברה במחנה האימונים בקיץ. גורם בקבוצה אמר על המשחק בעכו: "כלום לא הלך לנו שם. הכל נתקע לא זז. מקווים שנחזור מהפגרה בכוחות מחודשים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך