נחנך המרכז לרפואת ילדים באסותא אשדוד

המרכז הוקם בסיוע תרומתם הנדיבה של קרן פטריק ולינה דרהי, וכולל מחלקת אשפוז, כירורגיה וטיפול נמרץ, מנהל המרכז לרפואת ילדים ד"ר יוני ישעיהו: "המרכז תוכנן כך שיאפשר לילדים לקבל את הטיפול הטוב ביותר"
נחנך המרכז לרפואת ילדים באסותא אשדוד

השבוע נחנך המרכז לרפואת ילדים בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד, שיפתח בשבוע הבא עם פתיחת חדרי המיון. המרכז לרפואת ילדים, שהקמתו התאפשרה הודות לתרומתה הנדיבה של קרן פטריק ולינה דרהי, נחנך בטקס חגיגי שהתקיים במעמד משפחת דרהי והנהלת אסותא.

במהלך הטקס החגיגי, במסגרתו התקיים סיור במרכז לרפואת ילדים בבית החולים, נחשף לראשונה שם המרכז ע"ש לינה דרהי, רופאת ילדים במקצועה ואשתו של פטריק דרהי. הטקס קיבל תפנית כאשר פטריק הפתיע את אשתו במחווה המרגשת. איש העסקים היהודי-צרפתי והמיליארדר פטריק דרהי, הוא בעל חברת התקשורת הבינלאומית אלטיס ובעל מניות בהוט ומירס. בספטמבר 2017 דירג פורבס את דרהי במקום הראשון בעשירי הארץ, עם הון מוערך ב- 49 מיליארד שקלים.

במהלך הטקס ציין יו"ר אסותא פרופ' שוקי שמר כי, "יום זה מסמל את הגשמת החלום המשותף שלנו ושל משפחת דרהי, חלום בו נבנה מרכז רפואי לילדים המהווה את חוד החנית של אסותא אשדוד ומעניק טיפול רפואי לחצי מיליון תושבים בתחומים רבים. ראיית הנולד של משפחת דרהי, יחד עם החזון שלנו, סללה את הדרך לשותפות המבורכת. במשך שנים חלמנו לאפשר לתושבי אשדוד לקבל טיפול רפואי מהמעלה הראשונה קרוב לבית, והתרומה הנדיבה של משפחת דרהי, שהיתה הראשונה להרים את הכפפה ולתרום בנדיבות לבית החולים, הצעידה אותנו צעד אחד נוסף לעבר הגשמת החלום".

מנכ"ל אסותא אשדוד רחל שמואלי הוסיפה כי, " המרכז לרפואת ילדים, יאפשר לתינוקות, ילדים ובני נוער לקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר, על ידי מיטב הרופאים, ואין לי ספק ששמו של מערך הילדים ילך לפניו".

מנהל המרכז לרפואת ילדים, ד"ר יוני ישעיהו ציין כי, "אני גאה לעמוד בראשו של אחד המרכזים משוכללים והמתקדמים ביותר בארץ, הכולל ציוד טכנולוגי מהטובים בעולם. החשיבה הרבה שהושקעה בהקמת מרכז הילדים תאפשר לנו להעניק לילדים את הטיפול הטוב ביותר, תוך התחשבות מקסימלית בצרכים שלהם ושל המשפחה שלהם ".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך