בעקבות הפרסום ב"אשדוד אונליין" הוחזר חלק מהכסף לעולים שנשדדו

זוג עולים מאוקראינה נשדד שבוע לאחר שעלו ארצה והגיעו לאשדוד ובאותו היום שעברו לדירה ששכרו. בעקבות הפרסום ב"אשדוד אונליין", הוחזר חלק מהכסף, כל התכשיטים והמסמכים. קרוב המשפחה שעזר להם: "הם כבר רצו לחזור לאוקראינה".
עלו מאוקראינה לאשדוד,נשדדו לאחר כשבוע ונותרו חסרי כל

רגע לפני שקיבלו החלטה לחזור לאוקראינה, בגלל שנשדדו שבוע לאחר שעלו ארצה, גילו זוג העולים מאוקראינה שהגנבים התחרטו והחזירו חלק מהכסף, את כל התכשיטים והמסמכים שנגנבו. הסיפור שפורסם "באשדוד אונליין", עורר הדים רבים וגרם ככל הנראה לסוף הטוב יותר מבחינתם.

הסיפור החל בין שישי לשבת, לפנות בוקר. שבוע לאחר שהגיעו ארצה להתגורר באשדוד, וביום שעברו לדירתם החדשה, נשדדו זוג עולים חדשים מאוקראינה. הם הגיעו לאשדוד בעקבות ביתם הנשואה, גרו איתה מיום שני ובשישי נכנסו לדירתם השכורה החדשה. בבוקר הם גילו כי כל הונם איתו הגיעו ארצה לאחר שעזבו את אוקראינה, נשדד. ההערכה היתה שמדובר בכ-60 אלף דולרים בכסף מזומן ותכשיטים, הם הפכו ברגע לחסרי כל. גם כל המסמכים והתעודות הישראליות החדשות המזהות אותם, אותן קיבלו עם עלייתם, נגנבו. הם למעשה  נותרו חסרי כל. מה  שנותר להם היה לפנות לציבור לעזרה.

קרוב משפחתם יעקב יגובוב, חבר המשפחה, שרעייתו היא בת הדודה של השניים סיפר כי: "הם הפכו ביום אחד לעניים. אין להם כלום בארץ חדשה. הם כאילו מבחינת מסמכי הזיהוי, לא קיימים בארץ. הם אינם דוברים את השפה, הזמינו משטרה, שהגיעה  ומחכים להתפתחות".

והתפתחות אכן התרחשה. הסיפור התפרסם וגרם ככל הנראה לגנבים להתחרט, או לחשוש מהפרסום. בסביבות השעה 17.00, הונח תיק עם חלק מהסכום כ-20 אלף דולרים ובו כל התכשיטים שנגנבו וכל המסמכים שלהם, סמוך לדירתם. מי שהניח נעלם מיד. ברור שאלה הגנבים.

יגובוב אמר לאחר מכן ל"אשדוד אונליין" :" הפרסום שלכם הציל אותם. הגנבים כנראה התחרטו והחזירו חלק מהדברים. הם כבר חשבו לעזוב את הארץ, לחזור לאוקראינה, לא האמינו שיש בארץ גנבים".

עכשיו מחכים השניים להתפתחות מהמשטרה. ייתכן מאוד כי יש קצה חוט בעניין, אבל בימים הקרובים הם ידעו יותר במה מדובר. יגובוב: "הם שמחים שלפחות חלק הוחזר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך