הפגרה לא עשתה להם טוב

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד נוצחה על ידי המוליכה מכבי ת"א, 18:22, לאחר פגרת הנבחרת. זה היה הפסדה השלישי של הקבוצה בחמישה משחקים. בשבוע הבא מגיעה הרצליה, אשדוד חייבת ניצחון.
הפגרה לא עשתה להם טוב

הפועל sp מצרפלס אשדוד חזרה לאחר פגרת הנבחרת עם הרבה רצון לרשום ניצחון באחד המקומות הקשים ביותר, אצל המוליכה מכבי ת"א ועוד בחוץ. זה נגמר עם הפסד שלישי  22-18.

המשחק דווקא נפתח צמוד ושיוויוני עד המחצית שם הצהובים ירדו ביתרון של שני שערים 11-9. תוצאה שניתן לחזור ממנה. אבל המחצית השנייה הייתה סיפור אחר, ת״א לחצה יותר בהגנה והצליחה לפתוח יתרון של 5 שערים למרות הרחקתו של לויאנצ׳יץ, השחקן הבולט שלהם, אחרי 5 דקות במחצית השנייה. אשדוד לא ידעה לנצל את זה ורשמה כאמור הפסד שלישי מתוך 5 משחקים.

במחזור הבא, בשישי הבא, בני הרצליה מגיעה להתארח אצל אשדוד בבית, במקיף ט'. אשדוד לא יכולה לרשום לעצמה הפסד רביעי ב-6 משחקים.

כבשו לאשדוד: אדיר כהן 4 שערים, אלכסיי גרגורייב וסשה צ׳ודנובסקי עם 3 שערים כ״א, עמרי קושמרו גורן סרנץ ודדי פרץ עם 2 שערים כ״א, יוסי וישראל ביטרמן עם שער אחד כ״א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך