תורג'מן: "עכו קבוצה אגרסיבית"

לקראת המשחק בשבת (16.0, "טוטו עכו"), ערכו במ.ס אשדוד מסיבת עיתונאים. המאמן עמיר תורג'מן לא חושב שמדובר "במשחק עונה". דין דוד עשוי לפתוח בהרכב.
תורג'מן מחייך
תורג'מן

מ.ס אשדוד יצאה ביום שישי למלון בעכו בכדי להגיע בצורה אופטימאלית למשחק בשבת (16.00, "טוטו עכו"), מול הקבוצה המקומית, הפםועל עכו. המשחק הזה מבחינת אשדוד הוא  "משחק העונה". המאמן עמיר תורג'מן לא אהב את ההגדרה של משחק עונה ואמר: "משחקי עונה הם בשלבים המתקדמים יותר בליגה". מצד שני הסכים תורג'מן: "אנחנו לא במקום הראוי לנו".

עמיר תורג'מן: "זה משחק נוסף בדרך, משחק חשוב נגד קבוצה שברמה שלנו כרגע. אנחנו ממשיכים את ההתקדמות שלנו, יש משחקים שהם נקודות ציון ואין ספק שעכו, רעננה, אשקלון, בני יהודה ומכבי פתח תקווה הם בסדר גודל שלנו, אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו ולראות שאנחנו בדרך הנכונה וביחד צריך להביא גם תוצאות."

אתה מסכים שאשדוד לא נמצאת בומקם המתאים לה?

" לגמרי מסכים, אני חושב שיש פה כישרון ואנשים טובים, יש פה קבוצה טובה, זה כלום אם לא הופכים הלכה למעשה זה יכול להיאמר אבל זה צריך להיעשות ולהיראות, אנחנו יותר טובים מכמה קבוצות אבל זה לא נותן לנו שום נקודות."

מה צריך לעשות אחרת בשביל לחזור עם שלושה נקודות?

" צריך לשחק את המשחק שלנו, להניע כדור ומצד שני להיות אגרסיביים, עכו קבוצה אגרסיבית שהחליפה מאמן, כל השחקנים ירצו להוכיח את עצמם ולהראות את היכולות שלהם ואנחנו נצטרך להתעלות ולהיות במיטבנו. ממה שאני ראיתי בחודש האחרון, שהקבוצה נותנת 100 אחוז, יש לה סיכוי טוב לחזור עם ניצחון".

לקראת המשחק נראה כי דין דוד עשוי לפתוח בהרכב. כנראה יהיה זה על חשבונו של דן ביטון. אשדוד. בחלר ההגנתי ימישך קרלו ברוצ'יץ' לשחק בתפקיד הבלם לצידו של ויקטור גאנב. יעדרו משה אוחיון, ניר ברדע וחן עזריאל הפצועים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך