איך לשנות את בעלך מבלי להחליף אותו?

"איך לשנות את בעלך מבלי להחליף אותו?!" זה שם ההרצאה שלי. הרצאה לנשים. כאלה שנשואות וכאלה שנמצאות במערכת זוגית משמעותית וארוכת טווח. ההרצאה הזאת תענה לך על השאלות שאולי מטרידות אותך וסוף סוף תדעי איך להפטר מהתסכול.
טור עזרה

"איך לשנות את בעלך מבלי להחליף אותו?!" זה שם ההרצאה שלי. הרצאה לנשים. כאלה שנשואות וכאלה שנמצאות במערכת זוגית משמעותית וארוכת טווח. ההרצאה הזאת תענה לך על השאלות שאולי מטרידות אותך וסוף סוף תדעי איך להפטר מהתסכול.
עד כמה התוצאות שאקבל בזוגיות, תלויות בי? איך אוכל להשפיע על בעלי, לשנות את הגישה שלו כלפיי? מהן הטעויות הנפוצות, שאולי חשוב שאדע? מהם הפתרונות שאוכל כבר עכשיו ליישם כדי לשפר את שיתוף הפעולה של בן זוגי? אלה הן השאלות העיקריות שעליהן תקבלי מענה בהרצאה.

אני מקדישה הרצאה נפרדת לנשים, כי גם כשאני עובדת עם זוגות בתהליך ייעוץ זוגי, ישנו שלב פרטני שבו כל אחד מבני הזוג מקבל יחס אישי בהתאם לצרכים שלו. כן, כן, הם נמצאים בייעוץ זוגי. אנחנו עובדים יחד על שיפור היחסים ביניהם, על העצמת הזוגיות שלהם ועל מציאת הדרך הנכונה המתאימה לצרכים של שניהם. אז למה אני פוגשת אותם בנפרד?

כי יש נקודה חשובה, שאולי לעתים זוגות שוכחים, ובשביל זה אני כאן להזכיר: העובדה שהתחתנתם לא עושה אתכם גוף אחד! אתם עדיין שתי יישויות נפרדות, עם צרכים אישיים, רצונות משלכם, אופי אחר ותחומי עניין שונים. אם בחרתם לחיות יחד, זה לא אומר שאתם אמורים להפסיק לחיות את עצמכם!

רבים מבני הזוג עסוקים בהשוואות אחד מול השני, בניסיון לשנות זה את זה, ובמחשבה שאם הם לא מסכימים על דברים מהותיים, אולי משהו בזוגיות שלהם לא בסדר. בשלב ההגעה לייעוץ הזוגי, נוח יותר לכל אחד להתבצר ב"בונקר" של עצמו, ובמקום להתבונן על החלק האישי ולקחת אחריות על המעשים, עסוקים בהאשמות הדדיות וניסיון לכופף ולשנות את האחר. לכן, התהליך מותאם גם לצרכים האישיים, בתוך המערכת הזוגית, דרך מפגשים פרטניים.

"אני מאוד פגועה מבעלי, אבל אני לא מסוגלת לומר לו את הדברים בפרצוף. אני חסרת אונים מולו", כך אמרה אילנה (שם בדוי) במפגש האישי שלנו. אילן (שם בדוי) ציין בפגישתנו: "היא מוציאה אותי מדעתי, אני לא מצליח לשלוט בכעס שלי כלפיה".

לדעת כיצד לומר את אשר מציק בצורה ראויה מבלי להישאר חסר אונים, או ללמוד כיצד לשלוט בכעסים ולהבין שיש עוד צד למטבע, מה לומר באופן שיקדם את השיח ולא פחות חשוב מה לא להגיד כי זה פשוט מיותר, אלה רק דוגמאות לרכישת כלים להתמודדות אישית שמשפיעים על הקשר הזוגי ועל האווירה בבית.

ההבנה כי "אני אחראי למעשיי, לתגובות שלי, למילים שיוצאות לי מהפה, להתנהלות שלי", היא "כרטיס הכניסה" לחיים יותר טובים. ההבנה כי זוגיות נעימה תלויה במה שכל אחד מוכן לתת למערכת הזוגית ולא מה שהאחד מצפה לקבל מהשני, היא זו שעושה את ההבדל.
נשים, נשים, נשים…

מוזמנות להרצאה שלי, בעלות של 20 שקל בלבד! ביום שלישי הקרוב 7/1/17, בשעה 19:30 במתנ"ס ספרא יב'. להרשמה 08-8675261 או בכתובת: http://ashow.co.il/show.php?id=4398

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך