מכבי בן אשדוד רוצה להתאושש בחמישי ברעננה

בחמישי (19.00, "אולם אביב"), תנסה אשדוד להתאושש מההפסד מול חולון. בקבוצה אמרו: "תחושת אכזבה אבל הקבוצה הוכיחה כמה היא מוכשרת".
מכבי בן אשדוד רוצה להתאושש בחמישי ברעננה

"תחושת אכזבה טורדנית מלווה אותנו מאמש אבל דווקא הרגע של ההחמצה ממלא אותנו במוטיבציה גדולה לתקן ולהילחם חזרה בשביל מי שאנחנו- בשביל האוהדים המדהימים שעומדים מאחורינו ובשביל הדרך הארוכה שעוד נעבור יחד. החבורה שלנו הוכיחה כבר כמה היא מוכשרת ולמה היא מסוגלת. אנחנו בטוחים וגאים בה. אנחנו עם הפנים קדימה למשחק הבא שלנו מול רעננה ביום חמישי הקרוב. אנחנו מתכוונים לתת את הכל. בואו להיות שם איתנו ולעודד את השחקניות הנהדרות שלנו".

הפוסט שפרסמה מכבי בן אשדוד באתר הרשמי שלה, מלמד אולי הכל על ההרגשה בקבוצה. אכזבה מההפסד מול חולון, אבל האמונה ביכולת הקבוצה לחזור לעצמה ומהר.

עד כמה מהר, נגלה כבר בחמישי (19.00, אולם "אביב") מול רעננה. המדובר בשתי קבוצות, אשדוד ורעננה שהיו מושלמות עד ערב המחזור ובמחזור הקודם, הרביעי, נוצחו. רעננה על יד פ"ת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך