כאוס תחבורתי: משתמשי הרכבת באשדוד מתלוננים "הפקירו אותנו"

פקקי ענק ברחבי הארץ בעקבות עבודות תשתית של רכבת ישראל גורמים לכאוס גדול עבור התושבים משתמשי הרכבת, אלא שכפי הנראה ברכבת ישראל שכחו לתת מענה לתושבי אשדוד הנוסעים ברכבת מדי יום למרכז הארץ
רכבת ישראל תחנה אשדוד
רכבת ישראל

רכבת ישראל החלה השבוע בשורת עבודות תשתית לחיבור מסילות חדשות לאזור השרון, ומאתמול בבוקר נסגר מקטע בנימינה-תל אביב לתקופה של חמישה ימים.

בנוגע לאשדודים שהתרגלו לעלות לרכבת ולהגיע ליעדם באזור המרכז, הפעם הם יוכלו להגיע רק לתחנה הראשונה של תל אביב ומשם להסתדר באוטובוסים, תושבים רבים מתלוננים מדוע אין מאשדוד אוטובוסים ישירות לערים הנצורות אליהם אין גישה מרכבת ישראל.

בעקבות זאת מאות מתושבי העיר נאלצים לתמרן בדרך לא דרך יולי שנוסעת מדי בוקר במהלך השנתיים האחרונות ברכבת מתחנת אשדוד לנתניה אמרה "לא הוגן שמאשדוד לא עשו תחבורה נוספת באוטובוסים, יש כאן מאות אנשים שרוצים להגיע ליעדם ולא מצליחים, ממש הפקירו אותנו ואנחנו מבלים גם ברכבת וגם באוטובוסים, היו צריכים לגבות את מערך האוטובוסים מהתחנה באשדוד לערים בהם נסגרו תחנות הרכבת".

המשמעות של הצעד הזה היא החמרה בפקקי הנסיעה שנרשמו באזור המרכז. בפעמים הקודמות שרכבת ישראל השביתה את תחנות הרכבת, תנועת האוטובוסים לא הצליחה לחפות במלואה על ההשבתה.

אז מה מתוכנן למי שבכל זאת בוחר להשאר ברכב? הרכבות מהצפון ואליו יתחילו ויסיימו את נסיעתן בתחנת חיפה חוף הכרמל ופעם בשעה בתחנת בנימינה. לנוסעים דרומה מומלץ להגיע לתחנת חיפה חוף הכרמל ולעבור לאוטובוס. בנוסף, הרכבות מהדרום ואליו יתחילו ויסיימו את נסיעתן בתחנת ת"א סבידור מרכז, כאשר המענה לנוסעים לתחנות אלו יינתן על ידי תגבור מערך האוטובוסים הסדירים (בתשלום). ברכבת מחדדים שבניגוד לסגירות אחרות שבוצעו בעבר, הפעם לא יהיו היסעים חינמיים.

פנינו לדוברות רכבת ישראל על מנת לקבל תגובה, אך זו טרם התקבלה. אנו נפרסם תגובה לכשתתקבל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך