הנרי ולורי ממכבי אשדוד מצטייני המחזור הרביעי

צמד הזרים של מכבי אשדוד/באר טוביה זכו במשותף בתואר השבועי, של מצטייני המחזור של מנהלת הליגה, לאחר הניצחון על הפועל ירושלים. השניים רשמו יחד 48 נקודות ומדד 58.
הנרי ולורי ממכבי אשדוד מצטייני המחזור הרביעי

שניים מהזרים של מכבי אשדוד/באר טוביה , דייויד לורי וסק הנרי, היו אחראים להפתעת השבוע של ליגת ווינר סל כאשר הובילו את מכבי אשדוד/באר טוביה לניצחון חוץ על האלופה הפועל "בנק יהב" ירושלים. השניים רשמו יחד 48 נקודות ומדד 58 ונבחרו במשותף ל-MVP של המחזור הרביעי וכמובן לחמישיית המחזור.

לורי שמסתמן כאחד השחקנים הכי יציבים של "הדולפינים" עד כה קלע מחצית מ-22 נקודותיו (7-9 לשתיים, 1-2 לשלוש, 5-9 מהקו) כבר ברבע הראשון, בו ברחה החבורה של ברד גרינברג לפער דו-ספרתי. הוא הוסיף גם 11 ריבאונדים ו-3 אסיסטים בדרך למדד 32. זה היה הדאבל-דאבל השלישי שלו בארבעה משחקים והוא מדורג ראשון בליגה בריבאונדים ושני במדד.

הנרי, ששיחק תחת גרינברג בוונצואלה, הגיע לאשדוד אחרי שעבר בשנים האחרונות בפולין, איטליה, ספרד וצרפת. אחרי שני משחקים חלשים של 7 נקודות בלבד, הוא התפוצץ עם 26 נקודות באחוזים מדהימים: 3-3 לשתיים, 4-5 לשלוש ו-8-9 מהקו. אם לורי היה אחראי על הפתיחה, הנרי כיכב בסיום עם 9 נקודות ברבע האחרון שעצרו ניסיון קאמבק ירושלמי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך