בואו לקחת חלק בפסטיבל אשדודשירה בפאבים

אחרי שפסטיבל אשדודשירה הראשון שהתקיים אשתקד נחל הצלחה גדולה, הוא מתקיים גם השנה ומרחיב את פעילותו בשיתוף פעולה של ערבי שירה הפעם- בשלושה פאבים מקומיים בעיר אשדוד. כותבים ב'NOTES' בסמארטפון? מחביאים שנים של יצירה במגירה? זה הזמן לצאת אל האור, לבוא לשתות איזו בירה קרה ולעלות לבמה להקריא שירה. הכניסה חופשית!!
בואו לקחת חלק בפסטיבל אשדודשירה בפאבים

פסטיבל אשדודשירה הוא בית פתוח, מזמין ומכיל למשוררות ומשוררים, ותיקים וצעירים, ההולכים ותופסים מקום חשוב ומשפיע בתרבות הישראלית. במשך שבוע ימים יופיעו ברחבי העיר משוררים, אומני היפ- הופ, שחקני תיאטרון חוצות ואמני גרפיטי, חזנים ופייטנים, מוזיקאים וזמרים, ויקרבו את אמנות השירה והמלה הפואטית אל מקומן הטבעי בקהילות, ברחובות, בכיכרות, בפארקים, בשווקים ואחרי ההצלחה של שנה שעברה- גם בפאבים.

אם מישהו חשב ולו לרגע שכתיבת שירה חלפה מן העולם, כדאי לו להגיע לאשדוד למופעים, המפגשים וערבי הקראת השירה בפאבים ולהיווכח אחרת. בעידן המדיה החברתית והסמרטאפונים, הרבה אנשים מוצאים לנכון לפרסם משפטים, שורות ושירים שלמים בליווי תמונה או שלא, רושמים לעצמם "פתקים" בטלפונים הניידים ומנצלים את הרשתות החברתיות ותרבות הלייקים לקבלת חשיפה ותגובות ליצירותיהם.

לאחר כיבוי האורות באולמות הפסטיבל, הלילה רק מתחיל עם הרבה בירה, שירה חופשית ומוסיקה. אל תוך השעות הקטנות של הלילה יעלו אל המיקרופון הפתוח, ללא הזמנה מיוחדת, משוררים ומשוררות ויציגו את שיריהם באווירה חופשית ומשוחררת ובדיאלוג עם הקהל (למעוניינים לעלות למיקרופון, מומלץ להירשם מראש באתר הפסטיבל).

ערבי "שירה ובירה" יתקיימו בשלושה פאבים בעיר:
ביום שני, 20.11.17 החל מהשעה 22.30 בפאב "הזרם", ברחוב הנחושת 22, אזור התעשייה הקלה אשדוד בהנחיית מיכל זוהר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך