תושבים טוענים: מצלמות המהירות בעיר משקרות

טענות קשות של מס' תושבים בעיר על כך שחלק ממצלמות המהירות משקרות, זאת בעקבות מס' רב של דוחות שהתקבלו גם לאחר בדיקה עצמית בצומת המדוברת

טענות חמורות וקשות נגד משטרת התנועה הגיעו לידי אתר 'אשדוד אונליין' בשבוע האחרון, זאת לאחר ששני תושבי העיר פנו לכתב האתר בטענה לחמישה מקרים בהם התקבל בתיבת הדואר שלהם ושל משפחתם הקרובה דוחו"ת בגין מהירות שבוצעו בשד' ירושלים בעיר.

על פי הטענות הקשות של יבגני המתגורר ברובע הסיטי כשבעה דוחו"ת התקבלו במשפחה אחת בטענה לנהיגה במהירות מופרזת "לא יתכן לעולם שמשפחה שלמה מקבלת כ"כ הרבה דוחות תנועה, בעיקר נוכח הפקקים הגדולים שיש בעיר, אנחנו אנשים נורמטיבים ונוסעים עם אפליקציית וויז פתוחה שמתריעה על המהירות, לא הגיוני שארבע נשים זהירות ושלושה גברים מקבלים דוחות באותה הצומת בפרק זמן של מספר ימים, בדקנו את עצמנו אנחנו לא טעינו, יש תקלה במצלמות הן משקרות".

כך התבטא תושב העיר שפנה אלינו יחד עם אחיו עם הטענות הקשות הללו כלפי המצלמה הממוקמות בשד' ירושלים.

כזכור, בעקבות העבודות בכביש חלק גדול מהמצלמות לא פועל בעיר, אלא רק במס' מצומצם של אזורים בעיר, אך הטענות הללו מגיעות בעיקר כלפי המצלמה המוצבת בשד' ירושלים בעיר.

ניסינו להשיג את דובר משטרת התנועה על מנת לקבל את תגובתו לגבי הטענות הללו, אך טרם הצלחנו, לאחר שנקבל את תגובת המשטרה בעניין נפרסמה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך