"הכבשה השחורה" מחולון

שתי עבירות טכניות לטיפאני הייז גרמו להרחקתה אחרי 7 דקות במשחק ההפסד לחולון בבית 80:69. זה היה ההפסד הראשון לאשדוד העונה. שיפוט חלש מאוד, השפיע אף הוא על תוצאת המשחק. גם עדן ענבר המאמן ואורי בן סימון המנהל המקצועי והמנכ"ל, ספגו טכנית.

שוב חולון, שוב הפסד. האם אליצור חולון הופכת להיות "הכבשה השחורה" של מכבי בן אשדוד, אלופת המדינה? לאחר שהדיחה אותה בשנה שעברה מגביע המדינה, גברה ביום שני, חולון על אשדוד, באשדוד 80:69, במשחק שהיה מלווה בטעויות שיפוט של צוות השיפוט שכלל את צחי הבדלי, ירון צ'צ'יק והדר פאר, שהשפיעו רבות על המשחק כולו.היה זה הפסדה הראשון של אשדוד העונה.

טיפאני הייז ספגה 2 עבירות טכניות. ולאחר 7 דקות ועשרים שניות היא כבר הייתה על הספסל. בלי הייז חולון הצליחה לברוח. עד שאשדוד צימצמה כבר לעשר הפרש ברבע האחרון לאחר שחולון כבר הובילה 22 הפרש, קיבל המאמן עדן ענבר טכנית ושוב זה אפשר לחולון לברוח. גם אורי בן סימון מנכ"ל הקבוצה ומנהלה המקצועי ספג טכני. בסיום 80:69 לאורחות מחולון.

ביום חמישי (19.00),תצא אשדו למשחק מולר רעננה, שגם היא הייתה מושלמת עד למחזור ונוצחה על ידי הםועל פ"ת. צפוי לנו משחק קשה מאוד, נקווה רק רגוע.

קלעו למכבי בן אשדוד: הופקינס 21, ג'קסון 20, בן נון 12, פרסלי והייז 5 כ"א, האטיס 4, לויצקי 2.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך