אדום אחד קטן גדול

הפועל אדומים אשדוד חזרו עם ניצחון 0:1 קטן, אבל חשוב, על מ.ס באר שבע. שער של לישי ביטון העניק 3 נקודות יקרות.
אדום אחד קטן גדול

לפעמים ניצחון בשער אחד קטן, עושה הבדל גדול. זה בדיוק מה שקרה במשחק של הפועל אדומים אשדוד נגד מ.ס באר שבע. ניצחון במשחק חוץ קשה, 0:1, אבל מאוד חשוב, שמשאיר את אשדוד בצמרת הגבוהה.

בקבוצה חששו מהמשחק מאחר והפער בין שתי הקבוצות עמד על 5 נקודות ערב המחזור. ניצחון של באר שבע היה מצמק את הפער ל-2 נקודות וגורם לאשדוד לאבד גובה בצמרת ומומנטום טוב. גם נקודת הפתיחה לא הייתה טובה מאחר והשוער הראשון יוסי שקל לא נכח במשחק. גם עמירן ביטון היה בספק למשחק בגלל פציעה, אך לבסוף נכנס כמחליף.

ב-20 דק הראשונות אפשר היה לראות ששתי הקבוצות מחפשות הכרעה. באר שבע בבית היא קבוצה מסוכנת ולכן התפתח משחק שקול. לפני המחצית השנייה נכבש השער שמאוחר יותר הסתבר כשער הניצחון.  לישי ביטון כבש והעלה את אשדוד ליתרון 0:1.

במחצית השנייה המשחק היה רחוק ביכולת מזה של המחצית הראשונה. גם הקשר נתן גנון הוחלף ונראה היה כי אשדוד רוצה לשמור על התוצאה היקרה. זה קרה ואשדוד חזרה מנצחת, ממגרש שרבות ישאירו בו את הנקודות.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך