"תעזרו לי למצוא את המחשב ותמונות ילדתי שנפטרה"

מיכל אם לילדה בת 4 שנפטרה ממחלת הסרטן מבקשת את עזרכתם. מחשב ובו תמונות של ביתה נפל מרכבה. לאם אין עותקים. היא מוכנה לתת גם פרס כספי של 200 ש"ח".
"תעזרו לי למצוא את המחשב ותמונות ילדתי שנפטרה"

אמא לילדה בת 4 שנפטרה ממחלת הסרטן מבקשת את עזרתכם. תמונות רבות של הבת, שהיו במחשב האישי, הלכו לאיבוד, כשהמחשב נפל מרכבה. האם, מיכל מוכנה לשלם אפילו תגמול כספי של 2000 שקלים למי שימצא את המחשב ובו התמונות ויחזירם. לאם אין עותקים של התמונות.

אתמול, חמישי במהלך נסיעה, ברחובות הנביאים-אלטלנה-מנחם בגין עד לבית חולים אסותא, נפל המחשב מרכבה. היא לא שמה לב לכך והמשיכה בנסיעתה כשגילתה זאת זה היה כבר מאוחר מידי.

בשיחה עם "אשדוד אונליין", ניתן היה לשמוע את צערה של האם שהסכימה רק להגיד: "אולי מישהו ראה מישהו מרים מחשב. אולי מישהו יודע משהו. המון אנשים מתקשרים אבל לא יודעים, בעיקר יש להם נכונות לעזור. מופיע הנייד שלי ואשמח שיתקשרו. אני מוכנה לשלם גם את הפרס הכספי שציינתי 2000 שקלים, רק שיחיזרו לי את התמונות".

בפוסט מרגש כתבה האם: "אני מתחננת…..אתמול, בתאריך 26.10.17 , בשעות אחהצ נסעתי באשדוד ברחובות: הנביאים-אלטלנה-מנחם בגין עד לבית חולים אסותא. במהלך הנסיעה נפל לי מחשב נייד המכיל תמונות וסרטונים של בתי שנולדה לאחר 6 שנות טיפולי פוריות ולצערי הרב, נפטרה מסרטן בגיל 4. זה חשוב לי מאוד ואין לי העתקים מהזיכרון היחיד של בתי. אני מתחננת מכל המוצא להתקשר אליי למס 050-4607306 מיכל. כל המוצא יבוא על שכרו בתגמול כספי של 2000 ש"ח".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך