מונד: באר שבע לא ריאל ולא ברצלונה

קשר אשדוד לקראת ב"ש (ראשון , 21.00, הי"א). קינדה יחזור להרכב. תורג'מן: "לא מפחד".
מונד: באר שבע לא ריאל ולא ברצלונה

מ.ס אשדוד מתכוננת לקראת המשחק ביום ראשון (21.00, הי"א) מול האלופה מבאר שבע. המאמן עמיר תורג'מן אמר במסיבת העיתונאים כי הוא בכל משחק רוצה לנצח וכי הוא אינו מפחד אף קבוצה, למרות שברור לו כי קל מול באר שבע לא יהיה. גדי קינדה צפוי לחזור להרכב, על חשבון משה אוחיון. רועי בקל ייעבור מבחן כישרות ואז ידעו אם יהיה בסגל. ההרכב שפתח מול בני יהודה בניצחון אמור לקבל קרדיט.

תורג'מן: "באר שבע היום הקבוצה הטובה ביותר בארץ בשנתיים האחרונות. יהיה לנו קשה מאוד. זו קבוצה עם הרבה כישרון ויכולות אתה לא יודע מאיפה זה יגיע. אנחנו מתכוננים טוב. בטוח שנגיע מוכנים. גם להם  יהיה קשה"

המאמן הוסיף: "אנחנו נתכונן לכמה שיטות משחק של באר שבע אבל גם אנחנו מכינים להם כמה דברים. אנחנו מתכוננים כמו לכל קבוצה. נכון יצריך להתכונן לשחקנים יותר איכותיים ויצירתיים. אבל ההכנה היא אותה דבר. זה משחק כדורגל שבו הכל פתוח והכל יכול לקרות. האצטדיון יהיה מלא אנחנו ניתן פייט טוב, ואין לדעת מה יהיה. אני רוצה לנצח כל משחק. נעשה את המכסימום לקחת את הנקודות. אני לא מפחד מאף קבוצה. יש קבוצות שיעשו לנו חיים קשים ואחת מהן היא באר שבע, אבל גם אנחנו נעשה את המכסימום".

תום מונד התייחס לסיכויים לעבור את האלופה: "באר שבע קבוצה טובה אבל לא ריאל וברצלונה. היא אולי הקבוצה הכי טובה, אבל עדיין בליגה שלנו. אפשר לראות את השינוי אצלנו, גם לפי התוצאו. אנחנו יותר מאמינים שיכולים לצאת מהמקום הזה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך