היועצת הזוגית העניקה "טיפול אישי" לבעל נועם

פעם אחת הבעל בגד כבר בדגנית כשחשדה שהוא בוגד בה שוב, היא נשארה בהלם כשהיא גילתה עם מי הוא עושה את זה

את דגנית (שם בדוי) לא ראיתי משנות התיכון, כך שהמפגש עמה במשרדי היה די מרגש. הנערה היפיפייה שבצעירותה הייתה מושא אהבתם של הרבה מחבריי בבית ספר, הפכה לאישה ועדיין יפה, אך אם זאת ניכר על פניה כי חוותה בחייה אירועים לא פשוטים. הצעתי כוס משקה קל והתחלנו לשוחח. דגנית סיפרה כי היא נשואה, ולפני כשנתיים מערכת הנישואים שלה עם הבעל עלתה על שרטון, והם החליטו לפנות יחדיו לייעוץ זוגי אצל יועצת זוגית.

השניים קיבלו המלצה מזוג חברים על יועצת בשם רינה. בהתחלה היה נראה כי הפגישות עם רינה הועילו, אבל מהר מאד החל בעלה להיעדר מהבית יותר, ובאחד מהעימותים עמה הודה בפניה כי הוא מנהל רומן מהצד עם אישה אחרת. דגנית נפגעה מאוד וקיבלה החלטה אמיצה לעזוב את הבית עם בתה, ולחזור להתגורר עם הוריה באחד מהמושבים בשרון. כמובן שהטיפול הזוגי אצל רינה הופסק.

בהמשך סיפרה כי בעלה נועם, עשה ניסיונות רבים להשיבה הביתה, תוך שהוא מתנצל על מעשיו ואף הבטיח כי לא ישוב על הטעות המרה בשנית. יכולתי להבין מדבריה כי היא באמת מוקירה ואוהבת את נועם, ואחר כך גם הסתבר לי כי מדובר באותו נועם שהיה בן זוגה מהתיכון שכבש אותה גם אז. דגנית המשיכה וסיפרה כי לפני כחודשיים השתכנעה לשוב אל ביתה ואל נועם בניסיון להציל את הקרע, וגם הפעם נועם לא התנגד שישובו לטיפול הזוגי אצל רינה, המטפלת מהעבר שכן זו כבר הכירה את הזוג ואת הרקע האישי שלהם.

"אוקיי", סיננתי בקול שקט, "את חושבת שזה הכיוון שאת צריכה ללכת?". "לא יודעת", ענתה דגנית, "משהו מרגיש לי מוזר, הכל פתאום טוב מידי, אני רוצה לבדוק מה נועם עושה כשאנחנו לא ביחד".

דגנית ביקשה שנבצע את עבודת המעקבים בימים מסוימים בהם היא לא נפגשת עם נועם במהלך היום, ומסרה לי את המסלול ומקום העבודה וכי נועם עובד כמאבטח באחת מהחברות המוכרות לי, נפרדו וקבענו שאעדכן אותה בהתפתחויות. התחלנו לבלוש אחר נועם בימים שדגנית ביקשה, ולא גילינו ממצאים מיוחדים שום דבר. נועם הלך כהרגלו לעבודה, נפגש עם מכרים, ביקר את הוריו ושב הביתה לחיק משפחתו. טיפוס די משעמם אם לומר את האמת וגם כך התצפיות.

אך דבר אחד הסיט את מחשבתי שכן לנועם היו פגישות נוספות עם רינה היועצת, מעבר לפגישות הזוגיות, והתירוץ היה שאילו שיעורים לפיתוח הזוגיות. לאחר כשבוע, קבעתי עם דגנית פגישה במשרדי והצגתי בפניה את חומרי המעקב וקלטות הוידאו. דגנית הודתה לי והלכה לדרכה.

בתוך ליבי ידעתי שמשהו לא מסתדר ושדגנית צודקת. ביקשתי ממנה יפה שתבקש מנועם להעביר את הפגישות עם רינה הביתה באופן קבוע. כמובן שהתקנו מצלמות אבטחה בצורה כזו שלא נשאר ס"מ אחד בבית שלא מצולם, וכמובן שהחתול נפל ברשת. המצלמות תיעדו את נועם והיועצת הזוגית מקיימים יחסי מין בלהט ובתשוקה, היה ברור כי מדובר כאן בסיפור אהבה שנרקם תקופה ארוכה, ולא מדובר במעידה חד פעמית. לפעמים הדברים כל כך פשוטים, רק צריך להיות טיפה ערניים…

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך