"פדופיל מסוכן מסתובב בגינה ומטריד את הילדות שלי"

האם פדופיל מסתובב בפארקים ברובע ב'? פוסט שפורסם בפייסבוק על ידי אם לבנות קטנות ונטען בו לכאורה כי צעיר התחבא בין העצים ועינג את עצמו
"פדופיל מסוכן מסתובב בגינה ומטריד את הילדות שלי"

פוסט שפורסם בפייסבוק גרם לסערה ברחבי העיר, כאשר אם לבנות קטנות טוענת כי פדופיל מסתובב בפארקים ברובע ב' ובזמן שילדים משחקים בפארק הוא מפשיל את מכנסיו ונוגע בעצמו, האם תיארה באריכות את הסיפור, והפוסט זכה למאות שיתופים ולייקים.

החלטנו להביא לפניכם את הפוסט הקשה והכואב כדי שתחליטו בעצמכם.

"לפרסם ולשתף, פדופילים חופשי מסתובבים ברחובות, לפני כחודשיים הסתובב פדופיל בשכונה שאני גרה באופן קבוע באשדוד אזור ב', ילדות היו יורדות למטה בשכונה והוא היה מוריד מכנסיים עומד מאחורי העץ ונוגע באיבר מינו ואומר להן לבוא, הבנות שלי לא מרבות לרדת כי אני לא מסכימה. שבת אחת הילדה שלי עלתה נסערת ואמרה לי שיש מישהו בעץ ואמר לה לבוא ולחברה שלה, הוא היה מגיע עם אופניים חשמליות, שם אותם בצד מתחבא מאחורי עץ, יצאתי מהחלון, ירדתי בריצה כדי לתפוס אותו והוא נעלם, הזמנתי משטרה שהגיעה למקום אחרי הרבה זמן לקחו עדות וכלום לא עשו שום דבר.

לאחר כשבועיים, שוב בשכונה, ילדות קטנות ירדו כדי לחכות להורים שלהן, ושוב צץ הוריד מכנסיים, ההורים התקשרו למשטרה ולא עזר כלום, אני מדברת על ילדות בגילאים 6 עד 9.

מאז הילדות לא יצאו מהבית שלהן מהפחד, השכונה נהייתה שוממת חוץ מחתולים אף ילד והוא הפסיק לבוא, היום הבת שלי כשחזרנו מבית ספר זיהתה אותו. השעה הייתה אחת וחצי, הפעם הוא היה ללא אופניים, מרכיב משקפיים שחורות מרובעות, גובהו 1.76 בערך, זיפים בפנים, מבנה מלא, נועל נעלי צבא, בערך בגיל 21,22, צבע עור בהיר, והריצרץ שלו היה פתוח, שאלתי אותו מה הוא עושה בשכונה ואיך קוראים לו, הוא אמר שיש לו חבר שגר באזור, התחלתי לקלל הוא היה אדיש ובין רגע ברח.

צילמתי אותו בקושי, מקווה שמישהו יזהה חייבים למצוא את ה*** הזה. אני מפרסמת תמונות ולהפיץ כמה שיותר, אולי מישהו שעובד איתו שלמד איתו שגר לידו, יזהה.הוא נראה צעיר אסור לשתוק, אסור לתת לילדים לרדת לבד לשכונה, מסוכן היום, אחרי הצעקות שלי הוא יפחד להגיע שוב לאזור מקווה מאוד… שיירקב בגיהנום היום הוא חושף את איבר מינו מחר יתקוף…לפרסם ולהפיץ…. למשטרה לא איכפת, יש להם כנראה דברים מעניינים יותר. מהעצבים לא הצלחתי לצלםםם, וה*** מתעלם.. ובורח".

בעקבות אותו פוסט שעורר גלים בקרב אימהות רבות באזור, התקבל דיווח במערכת "אשדוד אונליין" על מקרה נוסף שהתרחש לפני כחודשיים ברובע ב' – כאשר ש' יצאה עם 2 בנותיה הקטנות והגיעה לאחד הפארקים המוכרים ברובע ב', לאחר מספר דקות שהילדות שיחקו במתקנים, ניגשה אליה בבהלה הילדה הקטנה וסיפרה לה כי אדם מבוגר לבוש שחורים נמצא ליד העץ ועושה דברים לא צנועים תוך כדי שהוא קורא להן.

האם המבוהלת אספה במהירות את ילדיה תוך כדי שהיא מבחינה באדם המזכיר במראהו את האדם מהפוסט המפורסם, יוצא מכיוון העצים ועוזב את המקום במהירות ונעלם. בעקבות אותו מקרה ש' הפסיקה להגיע לפארק: "עד שלא יתפסו אותו אני לא ארגיש בטוחה להיות שם עם הבנות הקטנות שלי, לא יתכן שפדופיל מסתובב חופשי במקום ולא עושים כלום".

פנינו למשטרה לקבל את תגובתה, ממנה נמסר כי הנושא נמצא בבדיקה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך