תורג'מן לאוהדי מ.ס: "אתם חלק בלתי נפרד מהקבוצה"

בשלישי בערב התקיימה שיחה פתוחה בין המאמן עמיר תורג׳מן לקבוצה מאוהדי מ.ס בכל הגילאים. האוהדים ברכו את עמיר על חזרתו הביתה והעלו בפניו במשך כשעה, שאלות, על הקבוצה. תורג'מן לאוהדים: "אני אוהב קבוצה שמחה". הראיון המלא בערוץ הספורט.
תורג'מן לאוהדי מ.ס: "אתם חלק בלתי נפרד מהקבוצה"

אוהדי מ.ס אשדוד מרוצים. מבחינתם הגיע המאמן הנכון והמתאים לקבוצה. עמיר תורג'מן הוא לא רק שחקן עבר בקבוצה, אלא האיש שיכול לדעתם להביא את הקבוצה למקום טוב בליגת העל. בשלישי בערב נערכה שיחה ראשונה בין המאמן לאוהדים, שבו הוא ענה בפתיחות לכל שאלה שלהם.

"אני אוהב קבוצה שמחה, מוזיקה בחדר הלבשה".  אמר תורג'מן לאוהדים. "שאנשים ישמחו להגיע למועדון. אבל כל זה צריך להתחבר.  אני מאמין שהכדור כל הזמן צריך לזוז, לא במקרה, לא סתם בהנפת כדורים, אלא משחק שנוכל להניע את הכדור בצורה טובה, ברגע שחטפנו לרוץ מהר קדימה ולהבקיע את השער, בדיוק כמו שהיה עם מונד וקינדה".

תורג'מן עונה לשאלות (צילום דוברות מ.ס אשדוד)

על סיכויי הקבוצה ומטרותיה: "אנחנו יכולים להיות בפלייאוף עליון, אבל צריך להיות מציאותיים לגבי הציפיות שלנו מהקבוצה. כרגע המטרה היא להישאר בליגה"
המאמן התייחס גם לשוער ירדן קרישטול שהאוהדים שאלו לגביו: "ירדן נזרק מהר מדי למים וכמו כל אדם, עשה טעויות. ככל שעובר הזמן ככה הוא משתפר ועושה פחות כאלו. אני מאוד מרוצה ממנו בשני המשחקים האחרונים. אפשר להרוויח אותו בעתיד".

 על הקהל עצמו אמר תורג'מן: "האוהדים הם חלק בלתי נפרד מהקבוצה. אם הם ידעו שבסוף כל משחק השחקנים באים להודות להם בלי קשר לתוצאה, גם האוהדים יישארו. אבל זה טנגו, גם כשהשחקנים לא טובים, אסור לקלל אותם. אבל לבקר, אפשר להביע דעה, אבל לא לקלל, כי זה יוצר פחד לבוא אליהם בפעם הבאה".

לשאלה מה יקרה במשחק מול באר שבע בראשון הגיב: "ביום ראשון נעשה את הכי טוב שלנו, כדי להוכיח מה אנחנו שווים. אני רוצה להישאר להרבה זמן, זה הבית שגדלתי בו, ולכן אני והשחקנים צריכים אתכם. מחכים לראותכם ממלאים את האצטדיון".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך