אושרה העלאה נוספת בשכר המינימום

ועדת העבודה של הכנסת אישרה פעימה נוספת בשכר המינימום • השכר לשעה יעלה ל-28.5 שקלים

בשורה מצויינת לשכירים: ועדת העבודה והרווחה של הכנסת אישרה היום (שלישי) את הפעימה הנוספת של העלאת שכר המינימום ל-5,300 שקלים בחודש. מדובר בתוספת של כ-1,000 שקלים בשלוש השנים האחרונות.

שר האוצר ויו"ר "כולנו" משה כחלון התייחס לעניין: "העלאת שכר מינימום ל-5300 ש"ח היא המשך ישיר של העבודה שלנו לטובת צמצום פערים וחיזוק ציבור העובדים. מצב המשק טוב ובמשמרת שלנו נוודא שכל האוכלוסיות ייהנו מכך. נמשיך לשתף פעולה עם העובדים והמעסיקים במהלכים חברתיים שיטיבו עם אזרחי ישראל ועם הכלכלה הישראלית."

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן שהשתתף בדיון הוועדה, אמר כי "השלמת המהלך להעלאת שכר המינימום במשק באלף שקלים היא התשובה המוחצת לכל מי שהטיל ספק ביכולתה ובנחישותה של ההסתדרות לחולל שינוי חברתי אמיתי".

ח"כ אלי אלאלוף, יו"ר ועדת העבודה והרווחה מסיעת "כולנו" אמר: "עשינו פה מהלך חברתי שמחזק את החלשים בחברה. זהו יישום של דו"ח העוני שסיכמנו עליו בהסכמים הקואליציוניים כשהצטרפנו לממשלה. יש כאן בשורה לעובדים, למעסיקים ולחברה הישראלית."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך