"לאן הגענו? מטיפים לנו נצרות ודוחפים לנו לתוך הבית חומר מיסיונרי"

חומר המזלזל ביהדות ומשדל לנצרות פוזר הלילה ברובעים הדרומיים בעיר, התושבים זועמים
"לאן הגענו? מטיפים לנו נצרות ודוחפים לנו לתוך הבית חומר מיסיונרי"

ברשת הופצו הבוקר בעשרות תמונות והודעות של תושבי העיר המתגוררים ברובעים החדשים בעקבות דיסקים וחוברות שהופצו אמש בבתים, בטענה שמדובר בחומר מסיונרי המטיף ליהודים להתנצר.

"ישנה עמותה מסיונרית באזור התעשייה שאחראית לכל התעשייה הזו של הפצת דברי נצרות ליהודים תמימים, ומנסים להפיל אותם בפח הזה" סיפרה לנו ליאל תושבת רובע יב' שגילתה הבוקר בתיבת הדואר שלה את הדיסקים הללו.

אלי ממן, תושב אחר מרובע טו' שמצא את הדיסקים והחוברות בבניין שלו ובזה שבמוך אליו טען "שמעתי מי מפיץ את זה, אני לא אדם דתי, אבל כדאי לעצור את זה כדי שלא יפתחו לנו כאן כנסיות לנצרות, מה זה איפה הביטחון שלנו בתור תושבים, אני צריך לפחד שמישהו ישדל את הילדים שלי לנצרות ?"

אלי המשיך ומעט נסחף כשאמר "ככה הגיעו ישראלים לדעא"ש כשהטיפו להם וניסו לדחוף להם אמונות אחרות שונות מהיהדות".

ליאל הוסיפה וסיפרה ששלושה גברים שהסתובבו באזור שלה עם החומרים הללו דפקו בדלתות, ושיכנעו אנשים להיכנס לבתים "הייתה אישה מבוגרת שביקשה מהם לעזוב, אבל הם לא הפסיקו לנסות לשכנע, ואפילו תפסו את הדלת שלא תסגור ותכניס אותם בכל זאת אליה, מזל שבעלי יצא וצעק עליהם זה פשוט זוועה".

גורמים חרדים בעיר טוענים שמדובר בעמותה שרכשה לפני שנתיים בניין באזור התעשייה ומפיצה שם לתושבי העיר חומרי הסברה מהנצרות, בהודעה שפירסמו לתושבים ברשת נכתב כך:

"שימו לב⚠ החל מהבוקר מחולק באזורכם דיסק במאות אלפי עותקים שהוכן על ידי כת מיסיונרית-נוצרית תמהונית, ובו תוכן מזלזל ופוגעני. שוב קמפיין מסיונרי רחב הקיף, שוב זלזול בעמנו, שוב הטחת בורות ופגיעה במורשתנו, הגיע הזמן שאחרי 2,000 שנות רדיפה, המיסיונרים יניחו לנו. אומרים לא! לכתות המיסיון. כל מי שקבל את הדיסק מוזמן להכחידו. לכל פרט ומידע אנא פנו למוקד יד לאחים 24 שעות ביממה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך