אשדוד/ ב.ט הובסה, השחקנים חגגו, האוהדים זועמים

כעס רב של אוהדי מכבי אשדוד/באר טוביה על שחקני הקבוצה. לאחר התבוסה בראשל"צ יצאו השחקנים לחגוג בבר ואף העלו תמונות. התגובות מהקהל היו קשות. אחד מהם כתב: "אם ההפסד לא מפריע לכם מקומכם לא במכבי אשדוד".
אשדוד/ ב.ט הובסה, השחקנים חגגו, האוהדים זועמים

מכבי אשדוד/באר טוביה הובסה במשחקה מול מכבי ראשל"צ ביום שני 68:94. אבל זה לא הפריע עוד באותו הערב לחלק משחקני הקבוצה לצאת לחגוג בבר. הטעות שלהם הייתה שהעלו גם תמונות "לאינסטגרם" וזה גרם לכעס רב בקרב אוהדי הקבוצה ולתגובות מאוד נזעמות.

עומר בירנפלד שחקן הקבוצה העלה תמונה ל"סטורי באינסטגרם", בה נראה לדוגמא אדם אריאל הקפטן עושה פרצוף למצלמה כשהוא בבר סועד ומבלה. התמונה הזו ועוד אחרות גרמו לאוהדי הקבוצה לצאת בצורה קשה נגד השחקנים שחגגו. אגב השחקנים בעקבות התגובות לתמונות הורידו אותן.

אוהד אחד כתב: "תמשיכו לחגוג כאילו ניצחנו. יש אוהדים שחוזרים מבואסים. אם זה לא מפריע לכם המקום שלכם לא במכבי". אוהד זועם אחר: "איזה כיף לראות את השחקנים שלנו שמחים אחרי התבוסה". אוהד נוסף הגיב: "תתביישו לכם אנחנו נותנים בשבילכם את הלב שלנו ומעודדים אתכם בשעה שאתם משחקים כמו ילדות ומקבלים 30 הפרש, ואתם יוצאים לבלות כאילו לא קרה כלום ועוד מעלים את זה לאינסטגרם להראות את זה לחברים ולחברות שלכם שהכל בסדר והכל על הז…שלכם, וככה אתם פוגעים במועדון ובקהל, תתביישו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך