שלוש ולהתראות

הפועל אדומים אשדוד רשמה ניצחון נוסף, הפעם 1:3 על מודיעין. אריאל טרבלסי ממשיך לכבוש, הפעם צמד. דניאל אטיאס הוסיף שער. נתן גנון : "יש לנו חבורה של שחקנים לוחמים".
שלוש ולהתראות

"ממשיכים במסע", כך ניסחו אנשי הפועל אדומים אשדוד את הניצחון על עירוני מודיעין האחרונה, בתוצאה 1:3. המסע מבחינתם הוא לליגה א', בנתיים זה נראה טוב.

אריאל טרבלסי ממשיך לכבוש. הפעם הוא הוסיף צמד. טרבלסי כבש את שני השערים הראשונים במשחק. מודיעין צימקה ואשדוד הוסיפה את השלישי וסגרה סיפור עם שער של דניאל אטיאס.

נתן גנון, קשר הקבוצה : "יש לנו חבורה של שחקנים לוחמים. כל משחק העונה יהיה קשה הכי חשוב זה לדעת להמשיך להלחם ולנצח במיוחד עבור האוהדים המדהימים האלה שמלווים אותנו לכל מקום ולכל שעה וזה לא מובן מאליו בכלל .כל הכבוד לשחקנים על משחק לחימה והקרבה הכי חשוב שנמשיך לעבוד קשה כי הדרך עוד ארוכה אני מאחל למאמן היקר של פיני עייש החלמה מהירה ומחכים שיחזור".

במחזור הקרוב תפגוש אשדוד את מועדון ספורט באר שבע (13.00, "רייסר"), ביום שייש. בקבוצה חושבים על המשך המסע וזה אומר, רק ניצחון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך