שקיעה סתווית בגוונים עמוקים

לרגל הפתיחה הרשמית של סתיו 2017 מציגה אוטוריטת האיפור עדה לזורגן מראה עמוק ומרענן, בהשראת השקיעות הכתמתמות של הסתיו. בפלטת הגוונים תמצאו הרבה אדום, כתום, אדמה, חציל וזהב עם תוספת מעושנים והברקות
שקיעה סתווית בגוונים עמוקים
עדה לזורגן מראה סתיו 2017 צילום גיא הכט

בערבים כבר אפשר לחוש ברוחות חמימות המתחילות לנשב ברחובות ועם הפתיחה הרשמית של הסתיו אנחנו מרעננות את תיבת האיפור ויוצאות במחול עם הגוונים העמוקים של השקיעות הכתומות בסתיו. המראה החדש, שמציגה אוטוריטת האיפור עדה לזורגן גובש בהשראת שקיעות ספטמבר הכתומות, הפרדסים ופירות ההדר. ובהשראת האדמה שמתמלאת בגוונים של אדום, כתום, חציל, חמרה, המעניקים לנו מראה עמוק ומלא נוכחות של הפנים והעיניים .

סודות המייק אפ לגיבוש המראה הייחודי אתן מוזמנות להניח בסיס של מייק אפ פיוזן לחותי, הנותן מראה אחיד וחלק המתאים גם בשיקום נזקי הקיץ על העור. ניתן להשתמש במייק אפ הקליל בשני גוונים: גוון המותאם לגוון עורך וגוון כהה יותר לקונטורינג (הצללות ושזופים). למראה הומוגני מומלץ להשתמש במברשת מייק אפ אוורירית לאיחוד הגבולות.

טיפ- לטשטוש בכהויות מתחת לעיניים, מסביב לפה, באזור השפה או באזורים נקודתיים בעלי פיגמנטציה, ניתן לערבב את 2 גווני המייק אפ לגוון מדיום (לפי גוון עורך). ניתן לקבע את המייק אפ עם קונסילר נטול שומן בשני גוונים (כהה ובהיר יותר).

מבט סתווי להדגשת מראה העיניים נבחר העונה בגווני אדמה, המכניסים למראה את שקיעות הסתיו המרהיבות, עם הרבה כתומים וגווני אדמה מעושנים. השילוב בין גוונים אלו יוצר זרימה במראה, כאשר מומלץ להשתמש בצלליות בגווני חום, כתום, ברונזרים כתומים, צלליות זהובות, אפרסקיות. לשובבות, אפשר גם להוסיף נקודה עדינה של זהוב או ורוד בייבי בקצה העין – שתזרום עם הכתום ותיצור הפתעה בעפעוף. להשלמת המראה הוסיפו איילינר ג'ל שיבטיח עמידות לאורך זמן. טיפ- ניתן במברשת שפתיים נקייה לערבב אייליינר ג'ל וצללית משי לטקסטורה בוצית עדינה, להיצמד עם מברשת לתפר הריסים ולטשטש גבולות עם מברשת פלאף קטנה למראה מעושן ועמיד.

למראה דומיננטי ומלא נוכחות ניתן להעשיר את הריסים במסקרה המאריכה ומעבה ומעל להניח שורת ריסים משערות טבעיות.

קרדיטים להפקה: דוגמנית דניאלה פיק \\ איפור עדה לזורגן \\ צילום גיא הכט \\סטיילינג סתיו מונסקי \\ שיער דקל בן ציון

למראה מט ועמיד ניתן להשתמש בקונסילר במקומות נקודתיים ולפדר את הפנים בקלילות עם פודרה בתפזורת (שלא תצור תחושה של עומס על הפנים), בשימוש מברשת פודרה המלטפת את עור הפנים.

למראה שזוף יותר ניתן להוסיף גם ברונזר כתמתם (פחות חום) בגוון חמרה שיפוזר באזור הלחיים ומסביב לפנים. כמובן שלא נסיים ללא מראה מודגש לשפתיים, שיורכב משפתון מט ונקודות מאירות של גלוס שקוף או עמיד במרכז השפתיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך