תורג'מן שיבח באסיפה את קינדה על השינוי שעשה במשחק

אווירה נהדרת במ.ס אשדוד. המאמן עמיר תורג'מן שיבח את גדי קינדה באסיפה לפני האימון. קינדה על השער שכבש: "פשוט קבלתי את הכדור הנפתי את הרגל וזה נכנס". תורג'מן לקראת באר שבע בראשון: "גם להם יהיה קשה".

אווריה מצוינת במ.ס אשדוד. שחקני הקבוצה הגיעו לאימון ביום ראשון לאחר הניצחון הראשון העונה מול בני יהודה בחוץ וזכו לתשבוחות מהמאמן עמיר תורג'מן. תורג'מון אמר לשחקניו בין היתר באסיפה: "כל משחק צריכים לבוא כמו בגישה שעלינו במחצית השנייה. עליתם לאחר פיגור בכדי לנצח. אתם צריכים תמיד, כמו מול בני יהודה, לבוא מחוייבים עד הסוף". תורג'מן גם שיבח את גדי קינדה שנכנס כמחליף לאחר שהודח מההרכב בגלל איחור לאימון המסכם בשישי, כבש שער והיה מהבולטים במהפך במשחק.

קינדה עצמו התייחס לזה ולשער המדהים שכבש מ-25 מטרים לחיבורים: "פשוט קבלתי את הכדור, הנפתי את הרגל ואני שמח שזה נכנס". על ההדחה מההרכב: "אני חושב שאני משמעותי לקבוצה. אני עובד קשה ורוצה להוכיח למאמן שאני צריך לפתוח בכל משחק. איחרנו בדקה. קורה. הגיע לי העונש ושמח שלמדתי ממנו. זה עמיר דיבר איתי הסביר לי למה קיבלתי את העונש וזהו".

"גם לבאר שבע יהיה קשה. תורג'מן. (צילום: טל אקוקה)

עמיר תורג'מן אמר בסיום המשחק: "זה רק תחילתו של שינוי. זה לוקח זמן. אני מאמין שהתוצאות יבואו. שינוי הוא איטי יש לי עוד דרך ארוכה להביא את השחקנים למקומות הרבה יותר גבוהים. הבאתי את המשנה שלי ומצד שני כולם באו לעבוד, אבל השינוי הוא של השחקנים הם על הדשא".

על הדחת קינדה וביטון מההרכב בגלל שאיחרו: " צריך להביא את כולם מחוברים ומפוקסים ייחד. כשמשיהו מאחר לאימון המסכם אפילו דקה או שתיים ואפילו חצי דקה, זה לא מספיק טוב. יאמר לזכותם שקיבלו זאת כמו שצריך,לאחר שיחה שערכתי איתם. הם נכנסנו והיו מצויינים גם גדי וגם דן. נלחמנו. כולם עבדנו רצנו. נכון שיש דרך לעבור, אבל בגדול אני מאוד גאה בבחורים. יש פה כישרון גדול שיבוא לידי ביטוי".

לקראת המשחק מול באר שבע בראשון הוסיף תורג'מן: "באר שבע קבוצה בטופ של הכדורגל עם יכולות מדהימות של שחקנים. כישרון בכל עמדה. יהיה לנו קשה מאוד אבל מבטיח שגם לבאר שבע יהיה קשה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך