איחר אבל הגיע – ניצחון בכורה למ.ס בליגת העל

הסיפור של המשחק בשבת היה גדי קינדה. קינדה הודח מההרכב בשל איחור באימון המסכם בשישי. הוא נכנס כמחליף וכבש שער מדהים מ-25 שהיה האות למהפך בו ניצחה אשדוד את בני יהודה 1:2. איחר להגיע, אבל הגיע בגדול. הניצחון הכוונה. במחזור הבא תגיע האלופה לי"א.
איחר אבל הגיע - ניצחון בכורה למ.ס בליגת העל

ביום שישי הוא איחר בשתי  זה עלה לגדי קינדה (ולדן ביטון) במקום ההרכב. ביום שבת עלה קינדה מהספסל במצב של 0:1 לחובת אשדוד והשער המדהים שלו בדקה ה-65, היה הסימן הראשון לניצחון הגדול ולמהפך של מ.ס אשדוד 1:2 על בני יהודה בחוץ, ניצחון ראשון העונה, ניצחון ראשון בעידן עמיר תורג'מן, ניצחון ראשון לתורג'מן בליגת העל. בקיצור. מזל טוב. איחר להגיע, אבל הגיע תרתי משמע.

ההתחלה לא הייתה כזו מבטיחה. בדקה ה-10 בבעיטה הראשונה של בני יהודה למסגרת קבע יונתן כהן 0:1 למארחת. לא שבני יהודה הייתה טובה יותר, אשדוד לא נפלה ממנה במחצית הזו, אבל להפסקה מ.ס ירדה בפיגור.

איחר, נכנס וכבש. קינדה

9 דקות במחצית השניהנ נכס גדי קינדה למגרש. תורג'מן הבין שמשחק כזה, שבו בני יהודה לא טובה מאשדוד, אסור שיברח מהידיים של קבוצתו. 11 דקות לאחר כניסתו של קינדה (אפילו קיבל את סרט הקפטן מבן זקן), הגיע אליו כדור חוזר מהגנת בני יהודה מרחק 25 מטרים מהשער של זובס, והוא ירה אותו לחיבורים 1:1.שער מדהים. שיוויון  מוצדק בהחלט. אשדוד הבינה שאפשר להכריע את המשחק. 3 דקות אח"כ חטף קורדיירו (חזר לעצמו בעידן תורג'מן) כדור מאיאד חבשי בלם המארחת, עבר עוד מגן של בני יהודה ושלח לבלסינג אלקה, שכבש את שערו הראשון העונה 1:2.

בני יהודה לחצה, אבל אשדוד לא ויתרה על הניצחון. משחק הקרבה בהגנה הביא 3 נקודות ראשונות לאשדוד. ברוכים הבאים לליגה. בשבוע הבא האלופה מבאר שבע תגיע לי"א. איך אמר תורג'מן: "גם לבאר שבע יהיה קשה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך