מחריד: לאחר שלושה שבועות במקרר תושב אשדוד בן 46 יובא למנוחות

שלושה שבועות לאחר שנמצא בשיחים שבאזור התעשייה בעיר, ולאחר התערבותם של המחלקה המשפטית בזק"א, אושר להביא לקבורה את סמואל אלברטו למנוחות היום בשעה 14:30 בבית העלמין באשדוד
גופת אדם נמצאה זרוקה ליד שיחים באשדוד
צילום: דוברות איחוד והצלה

הגופה של סמואל אלברטו קרצניס תושב אשדוד כבן 46 שנמצאה לפני כשלשה שבועות בשטח פתוח תשוחרר לקבורה. וזאת אחרי פנייה של עו"ד משה אלמליח מהמחלקה המשפטית של זק"א לבית משפט השלום באשקלון.

זה כשלשה שבועות שגופתו של המנוח מאוחסנת במקרר במכון הלאומי לרפואה משפטית מבלי שניתן לקוברה. וזאת למרות חוות דעת של המכון שאין חשש לפלילים וגם אחרי שבמאמצים אותרו בני משפחה והגופה זוהתה בוודאות, התעקשה המשטרה לנתח את הגופה.

במשך 3 השבועות מאז שנמצאה הגופה עשה ארגון זק"א אין ספור של מאמצים ופניות לשחרור הגופה, אך ללא הועיל.

הבוקר פנה עו"ד משה אלמליח מהמחלקה המשפטית של זק"א לבית משפט השלום באשקלון בבקשה להורות למשטרה לשחרר את הגופה לקבורה.

אחרי דיון ושמיעת הצדדים, ואחרי שיחה של השופט עם מנהל המכון לרפואה משפטית ד"ר חן קוגל, שאמר לשופט שאין שום עניין לנתיחה. הורה השופט לשחרר את הגופה לקבורה עוד היום יום שישי עד שעה 14:30 למרות התנגדות המשטרה.

בארגון זק"א רואים בחומרה את התנהלות והסחבת של המשטרה בטיפול בפרשה כשלא אכפת להם שגופה של יהודי מאוחסנת שלשה שבועות במקרר מבלי שניתן אישור להביאה לקבר ישראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך