רועי בקל פצוע ולא יהיה בסגל מ.ס

רועי בקל קשרה של מ.ס אשדוד לא יהיה בסגל אשדוד למשחק בשבת (16.00, "המושבה"), מול בני יהודה בגלל פציעה. משה אוחיון או יובל יעקובוביץ' יחליפו אותו. טום בן זקן: "השחקנים באים עם אנרגיות חדשות".
מתכונן לבעיטה

מ.ס אשדוד תחסר את קשרה רועי בקל במשחק מול בני יהודה בשבת (16.00, "המושבה"), בגלל פציעה. בקל שחזר רק לאחרונה למשחק, עשה זאת ככל הנראה מהר מידי ויש לו רגישות בשריר הארבע ראשי. כמו שזה נראה משה אוחיון או יובל יעקובוביץ' יחליפו אותו.  בקל: "י עדיף לנוח כמה ימים ולהיות כשיר הלאה מאשר לעשות נזק שישבית אותי לאיזה תקופה".

בהתקפה נראה כי אדילסון בהייה יירד לספסל ואת מקומו יתפסו בנצי מושל או דין דוד. ייתכן שמושל יישחק באגף ומאוריציו קורדיירו ימשיך במרכז ההתקפה.

המאמן עמיר תורג'מן אמר לקראת המשחק: " יש לנו דרך ארוכה אבל אני בטוח שנגיע לאיפה שאנחנו רוצים. פגשתי מועדון מאוד מסודר ושחקנים מאוד טובים והכל ביחד צריך להתחבר לנו גם למשחק טוב וגם לתוצאות טובות".

הוא הוסיף: "אם נצטרך להביא שחקנים אז נביא שחקנים. אבל ברגע שרואים את המוטביציה של כל האנשים במועדון אז רואים שהדרך נכונה. נהיה טובים יותר".

על המשחק בשבת אמר: "בני יהודה קבוצה טובה עם מסורת מאוד טובה וראינו אותה לא מעט. יש לה חולשות ואני מקווה שננצל אותם. זה משחק חוץ לא קל אבל לא נתבטל מול אף קבוצה בכל מגרש"

הקפטן והמגן טום בן זקן " יש לנו צמד חדש של מאמנים והתחרות עכשיו פתוחה לכולנו. השחקנים באים עם אנרגיות חדשות וכולם רוצים להוכיח שמקומם בהרכב. אני מאמין שברגע שנרוץ עם הגנה יציבה התוצאות יהיו טובות יותר".".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך