תעלומה: לאן נעלם שבת היום?

תעלומה ריחפה בשלושת החודשים האחרונים סביב העלמותו של הצעיר המפוקפק "שבת היום" לאחר שהסרטונים שהיה מייצר מדי שבוע נעלמו, אתר 'אשדוד אונליין' חיפש ומצא אותו
תעלומה: לאן נעלם שבת היום?

תושבי הרובעים המעורבים, הסמוכים לרובע החרדי בעיר שמו לב לחיסרון כלשהו בחודשים האחרונים, ימי השבת הסוערים שהתרגלו אליהם תושבי רובע ג' והסביבה השתנו לטובה.

מי מאיתנו לא זוכר את הסרטונים של הצעיר החרדי מאיר כהן, המכונה בפי כל "שבת היום" צועק ומתפרץ לעבר מכוניות נוסעות בשבת, קורע מודעות בהן מופיעות נשים, וצועק לעבר חיילים חרדים.

אלא שבחודשים האחרונים, השקט שהיה בין החרדים לחילונים בעיר חזר לעצמו, ההסתה סביב 'שבת היום' שהיו שאמרו כי הוא לא בקו הבריאות דעכה, הסרטונים המרגיזים שלו נגוזו וחיי השגרה ללא שבת היום חזרו.

ההרגל לקבל מדי שבוע סרטון בו מופיע 'שבת היום' היה מעט חסר לנו, לכן החלטנו לבדוק מה מצבו של הצעיר התמהוני, שמא התפקח והכה על חטא או חלילה מצבו החמיר.

נוכח ההפגנות הסוערות בירושלים ובני ברק, חיפשנו אחר פרצופו של הצעיר החרדי המשתייך לפלג הקיצוני במגזר, שאחראי על ההפגנות שהתרחשו במהלך השבוע האחרון, להפתענו מצאנו אותו שם יחד עם מאות הצעירים.

מבירור קצר עולה שלאחר בקשות ושיחות של מנהליו החליט מר 'שבת היום' לעזוב את אשדוד לטובת ישיבה בצפת עוד בחודש יולי האחרון, מיד לאחר מכן עבר הצעיר לישיבה בירושלים, שם הוא נמצא בימים אלו, ונראה כי אין צפי לחזרתו לעיר לעת עתה, אם כי אצלו הכל יכול להשתנות.

כזכור, לפני כשנתיים פרץ לחיינו בסערה מאיר כהן לאחר שהלך למחות נגד פתיחת הביג בשבת, כהן נצפה צועק במשך שעה ארוכה לעבר השומרים במקום, את צמד המילים "שבת היום" הסרטונים הללו הפכו לויראלים ברשת, וכמעט אין ערוץ בו לא הראו את הסרטונים הללו, וכאמור מאז זכה כהן לכינוי 'שבת היום'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך