חשד: עובד ציבור מאשדוד חשוד בפדופיליה

אנשי "נתפסו על חם" מתנהלים מול עובד ציבור שחשוד לכאורה בפדופיליה כבר שבעה חודשים. ברגע שהסיפור ייחשף, הוא עשוי לגרום לתדהמה בעיר. בינתיים פורסם שם של עוד בחור בן 23 מאשדוד ברשימה של "נתפסו חינם", בשל שיחות שערך לכאורה עם קטין בן 13, אנשי "נתפסו על חם": "האיש שהוספנו לרשימה שלח אפילו תמונה שלו לקטין"
חשד: עובד ציבור מאשדוד חשוד בפדופיליה

האם אנחנו בפני גילוי של חשוד נוסף לכאורה בפדופיליה מהעיר אשדוד? אם תשאלו את אנשי "נתפסו על חם", ששמו להם מטרה לחשוף את כל מי שעוסק בכך, אז כן. אולי כבר בקרוב מאוד.

המדובר באדם שהם עוקבים אחריו כבר 7 חודשים, ונמצא עימם בקשר כל הזמן. קשר הכוונה, שיחות בצ'טים שבהם הם מתחזים לקטינים והחשודים לכאורה בפדופיליה מציעים להם הצעות מגונות, לכאורה, שולחים תמונות עירום וכדומה. הפעם ככל הנראה מדובר באדם שזהותו ידועה והוא מוכר באופן יחסי בעיר. אם הדבר אכן יקרה יהיו לא מעט מופתעים בעיר. אבל שוב מדובר בחשד לכאורה. מבחינת אנשי "נתפסו על חם", הם כבר ערכו שיחות מתועדות, כולל הקלטות עם אותו אדם החשוד לכאורה ואם הוא יגיע למפגש, הרי שהוא יצולם ויתווסף לרשימה שהם מפרסמים לפי חלוקה לערים. הסרטון יעלה לרשת וכמובן המשטרה תהיה מעורבת.

בלי קשר למעקב, חשוד נוסף מאשדוד צורף לרשימת החשודים בפדופיליה של "נתפסו על חם", הפעם בשל שיחה שניהל לכאורה עם קטין. תושב אשדוד כבן 23, נתפס על ידי אנשי "נתפסו על חם" לדבריהם, כשהוא מתכתב לכאורה עם ילדים באתר "אטרף". כפי שציינו אנשי "נתפסו על חם", מציגים עצמם כקטנים באתרים ואותו בחור בן 23, חשוד כי לכאורה הוא התכתב עם אחד מהם כשהוא חושב שזה ילד קטן והציע לו הצעות מגונות.

החשוד מאשדוד שלח את תעודת השחרור שלו לקטין כצעד בונה אמון, וגם תמונת של איבר המין שלו משלל זוויות. הוא גם ביקש לכאורה לדעת: "כמה הכלי שלך?". "תן תמונה בלי הפנים, רק כלי".

בהתכתבות נכתב לכאורה מצידו, על פ אנשי "נתפסו על חם": "אני גם בארון עמוק. רוב הזמן עם נשים". וכי אמר לילד "בא לך לזיין קוקס שווה ביחד?". אנשי "נתפסו על חם" אמרו בעניין: "מרבית התמונות שהוא שלח לא ניתן להעלות באתר, אבל במידה והוא יכחיש נאלץ להעלות את כל המידע שנאסף".

במאגר של "נתפסו על חם" מופיע שמם ותמונתם של החשודים לכאורה בפדופיליה, באופן גלוי. המאגר מחולק גם על פי ערים, כולל אשדוד. סך הכל במאגר של "נתפסו על חם" עד כה 1,800 חשודים, כאמור 16 מהם בעיר אשדוד. המספר מלמד שיכולים להגיע לכל מקום, כולל לעיר אשדוד אנשים החשודים בפדופיליה, כי המרחק לא מהווה עבורם בעיה. הם מוכנים להגיע לכאורה בכדי להגיע אל מי ששוחחו איתו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך