הגיעה לבדיקה במרפאה וילדה תינוק בריא בחניון!

עלמה בת ישראל הגיעה לבדיקה שגרתית במרפאת מרכז בריאות האישה של שירותי בריאות כללית, לפתע תקפו אותה צירים והיא ילדה בעזרת האחיות מהמרפאה בחניון בסיטי * האחות אילונה חלמר: "זו הלידה הראשונה בחיי שיילדתי. אני מאושרת ומתרגשת שהצלחתי במשימה"
הגיעה לבדיקה במרפאה וילדה תינוק בריא בחניון!

עלמה בת ישראל (32), תושבת אשדוד, סייעת בגן ילדים, לא תיארה לעצמה שביקור במרפאת מרכז בריאות האישה של שירותי בריאות כללית לפני כחודש וחצי, יסתיים בלידת תינוקה השלישי, יגל. השבוע היא הגיעה למרכז בריאות האישה ופגשה את צוות המרפאה. עלמה סיפרה שהאחות אילונה יצאה לעזור לה בחניון של המרפאה למהלך הלידה, ודאגה לה עד שצוות מד"א הגיע לקחת אותה ואת התינוק לבית החולים. לתינוק ולאם שלום.

עלמה נולדה בישראל, הוריה הגיעו מארה"ב, והיא נצר לקהילת העבריים בדימונה. "עברתי לאשדוד לפני 4 שנים בעקבות נישואיי לווינסנט, המשמש טבח במסעדת 'אידי דגים'. לפני כחודש וחצי הלכתי למרכז בריאות האישה של כללית אשדוד להיבדק כי הרגשתי כאבים חלשים בבטן. יצאתי מהמונית ולאחר שני צעדים כבר הרגשתי שאני בתהליך לידה", היא מתארת. "עובר אורח רץ לתוך המרכז לבריאות האישה בצעקות שאני יולדת והאחות אילונה רצה אליי מיד ועזרה לי ללדת. הצוות הוא מופלא ומסור ותומך, ואין ספק שהעזרה הרבה הקלה מאוד על הלידה ותראו את התוצאות, תינוק מתוק וחייכן, אח לליעוז בן 3.5 ובן אל בן שנה וחצי".

אחות כללית אשדוד, אילונה חלמר, שסיימה לאחרונה את תפקידה, סייעה לעלמה בתהליך הלידה ואמרה שזו הייתה 'חוויה מהסרטים'. אילונה שוחחה עם עלמה בשיחה טלפונית מרגשת ואמרה שרצתה לפגוש את היולדת לאחר שיצאה מבית החולים. "ראיתי את עלמה בכניסה למרפאה והבנתי שהיא בתהליך לידה", היא תארה. "הבאתי את ערכת הלידה והתחלתי את הלידה. זו הלידה הראשונה שלי ואני מאושרת שהצלחתי. ד"ר בנימינוב מהמרפאה הגיע וחתך את חבל הטבור". אילונה ביקשה תמונה של התינוק ושאלה מה שלומו ומה שמו. עלמה ענתה לה בהומור: 'יגל אילונה כללית…'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך