בקרוב בוואטסאפ הורים יוכלו לעקוב אחרי מיקום ילדיהם בזמן אמת

בשורה טובה להורים. תכונה חדשה בוואטסאפ תאפשר לכם לדעת היכן בדיוק נמצאים ילדיכם. הזמן יהיה קצוב בן רבע שעה ל-8 שעות. עכשיו כבר יהיה קל יותר לעקוב אחרי מי שתרצו.
אפליקציית וואטסאפ

לא יודעים איפה הילדים מסתובבים? בקרוב תוכלו לדעת ולהיות רגועים והכל בזמן אמת.

וואטסאפ החלה להפעיל תכונה חדשה שתאפשר שיתוף המיקום של משתמשים באופן מתעדכן על גבי מפה בזמן אמת. ניתן יהיה  לראות בדיוק היכן ילדכם, חבריכם, או מי שירצה לשתף, נמצאים. הזמן יהיה קצוב מראש: רבע שעה, שעה או שמונה שעות.

התכונה הייתה בבדיקה במשך מספר חודשים ועתה תופץ בהדרגה לכל המשתמשים, עדיין לא ידוע מתי תגיע לישראל. ניתן לשתף את המיקום הדינמי במהלך צ'ט אחד-על-אחד, אך גם בקבוצה. השיתוף מתבצע בהקשה על אייקון הסיכה באנדרואיד או ה-+ באייפון, בחירת שיתוף מיקום ובחירת משך זמן השיתוף. ניתן גם להוסיף הערה.

ניתן להפסיק את השיתוף בכל עת וניתן אף למנוע אותו בהגדרות הפרטיות של האפליקציה. ניתן גם לקבל את היסטוריית השיתוף. השיתופים יופיעו בצ'ט כתמונה ממוזערת שניתן להקיש עליה. המיקומים אינם מדוייקים ברמת הסנטימטר, אלא רמת הדיוק נעה בין 20 ל-50 מטר. אייקון (i) קטן ליד כל סימון מיקום של משתף יאפשר לכם להקפיץ את חלון השיחה ולהתחיל לשלוח לו הודעות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך