הופעות: חורף חם עם האמנים הגדולים בישראל

עברי לידר, חוה אלברשטיין יחד עם שלומי שבן ואברהם טל, כולם יגיעו בחודשים נובמבר – דצמבר הקרובים למופעים במשכן לאמנויות הבמה באשדוד ויסגרו לכם את שנת 2017 בהופעות חמות באווירה ביתית ומרגשת
הופעות: חורף חם עם האמנים הגדולים בישראל
צילום: יח"צ

ראשון להגיע למשכן באשדוד הוא עברי לידר בסיבוב ההופעות החגיגי, "מלטף ומשקר". לפני עשרים שנה חברת הליקון שלחה לתחנות הרדיו תקליט שדרים בשם "לאונרדו" – סינגל הבכורה של יוצר חדש ולא מוכר, עברי לידר. תחנות הרדיו שמזהות את הצליל החדשני והייחודי מחבקות את השיר והוא הופך תוך יום ללהיט ענק. בעקבותיו באים "תמיד אהבה", "אף אחד משנינו", "מרי לנצח" ו-"כמה כוכב" אשר כובשים בזה אחר זה את תחנות הרדיו תוך שהם יוצרים ציפייה ענקית לאלבום הבכורה של התגלית החדשה. בדצמבר 1997 האלבום "מלטף ומשקר" יוצא לחנויות המוזיקה. הוא מוכר למעלה מ-40,000 אלבומים וזוכה למעמד אלבום פלטינה.

התקשורת מגדירה אותו כאחד האלבומים החשובים שנעשו בארץ ברמת ההפקה המוזיקלית ובהתייחס לטקסטים הייחודיים, עתירי המטפורות המעוררות עניין וסקרנות רבה משום העובדה שבכמה משירי האלבום הוא שר בגוף ראשון נשי. לידר שכתב והלחין בעצמו את כל שירי האלבום ועבד על האלבום עם המפיקים המוזיקליים יועד נבו ויהודה עדר זוכה לחיבוק גדול מהקהל שעוטף אותו באהבה מאז ועד היום. הוא הוציא שבעה אלבומי אולפן ושלושה אלבומי מופע והתברג בצמרת האמנים בישראל. ב-4 בנובמבר, יצא לידר לסיבוב ההופעות לציון 20 שנה לאלבום "מלטף ומשקר" בן שבעה מופעים. אחד מהם, אצלנו באשדוד, ביום חמישי, 16.11.17, בשעה 21:00.

יומיים לאחר מכן יגיעו חוה אלברשטיין ושלומי שבן במופע החדש "חווה שרה ושלומי מנגן". הדיאלוג בין חוה ושלומי התחיל לפני כשלוש שנים סביב הקלטת הדואט ושיר הנושא מאלבומו "תרגיל בהתעוררות". בעקבות הקשר שנוצר הם החלו מפגשים מוזיקליים ללא מטרה מוצהרת. לאורך תקופה, ללא מסגרת זמן ומחויבות, הם יצאו למסע מוסיקלי משותף בעומק הרפרטואר של חוה כשהם צוללים לתוך השפע, דולים ממנו אוצרות, בודקים, מעבדים ובעיקר "מדברים מוזיקה". מוצ"ש, 18.11.17, בשעה 21:00.

בחודש דצמבר יגיע אל המשכן אברהם טל, מהיוצרים והזמרים האהובים, המעניינים והמרתקים בתעשיית המוזיקה בישראל. במסגרת סיבוב ההופעות החורפי שלו ועם מופע מדהים ומרהיב הוא יבצע את מכלול להיטיו המוכרים והאהובים. טל והלהקה מביאים אל הבמה חגיגה של צבעים וצלילים, תמהיל מדויק ומעניין של פופ, אתניות ואלקטרוניקה, שיוצרים חוויה מרגשת סוחפת ומרקידה. מוצ"ש, 9.12.17, בשעה 21:00.

המשכן לאמנויות הבמה, 08-9568111

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך