החברים של רוקסנה מבקשים שתגיעו לגילוי המצבה

ברביעי, מחר, ימלאו 30 יום למותה בתאונת דרכים של רוקסנה ארונוב. חבריה חוששים שבגילוי המצבה לא יגיעו רבים ולא יהיה אפילו מניין. לכן הם מבקשים מכל מי שיכול להגיע לכבד את זכרה בבית העלמין באשדוד בשעה 17.00.
רוקסנה נהרגה בתאונה משפחתה נותרה חסרת כל

חבריה של רוקסנה ארונוב ז"ל, מבקשים מכל מי שיכול להגיע ביום רביעי, לבית העלמין באשדוד בשעה 17.00, בכדי לכבד את זכרה בעת גילוי המצבה במלאות 30 יום למותה. החשש לא יהיה מחר אפילו מניין בעת גילוי המצבה.

כזכור יום ההולדת של רוקסנה הסתיים באסון. חבריה חגגו לה יום ההולדת 30, מסיבה שאירגן הבעל ברוך. לחגיגה הגיעו  חברים ובני משפחתה. שעה לאחר מכן היא ושניים מחבריה נהרגו בתאונה קטלנית בכביש 4. גם הבעל ברוך נפצע קשה מאוד ועבר סדרת ניתוחים מאז.

חברה הקרוב דניאל דרובישבסקי פרסם את דבר הבקשה בדף הפייסבוק שלו: חברים שלום עדכון על רוקסנה ארונוב, מחר ה 18.10.17 אזכרה בבית העלמין באשדוד בשעה 17:00. מבקשים מכל אחד שהכיר וגם מי שלא מוזמן להגיע לאזכרה אשמח גם אם תשתפו תודה. לפרטים דניאל 0548073903

תגיעו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך