הדרימליינר האשדודי החדש קורקע בנתב"ג

המטוס הענק המכונה בשם המחייב "אשדוד" רק נחנך לפני חודשים ספורים וכבר קורקע בעקבות סדק גדול שהתגלה בו

כולכם בטח זוכרים את "אשדוד", מטוס הדרימליינר החדש של חברת "אל על", עליו כתבנו רבות כאשר הושק לפני מס' חודשים בהשתתפות ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי.

אלא שהערב (שני) זמן קצר לקראת טיסה מלונדון לישראל, המטוס הושבת זאת בשל סדק שהתגלה בחלון בחלקו הקדמי של המטוס. הנוסעים שהיו אמורים לטוס עם המטוס הורדו ממנו.

המטוס שבו נתגלה הסדק, הוא אחד משני מטוסי הבואינג 787 של אל על, והוא יישאר מקורקע מאחר ובלונדון לא נמצאים לפי שעה חלקי חילוף.

המטוס, שנקרא ע"ש העיר אשדוד, אמור לגמוא עד סוף החודש את המרחק המינימלי שאחריו יוכל לפעול בקווים טרנסאטלנטיים, והוא מיועד לפעול בקו מנתב"ג לנמל התעופה קנדי בניו יורק. לפני שבועיים קיבלה אל על את המטוס השני מדגם זה מתוך 16 מטוסים שהוזמנו מחברת בואינג.

לאתר -ynet אמר נוסע במטוס שהיה אמור להגיע ללונדון כי: "בהתחלה אמרו שיש עיכוב קצר ואחרי שהנוסעים התחילו לשאול שאלות אמרו לנו שיש בעיה מינורית. לאט לאט הבנו שיש בעיה עם החלון במחלקת עסקים. לאחד הנוסעים אמרו שמנסים להשיג חלק שמיוחד לדרימליינר כי החלון סדוק".

באל-על הגיבו: "החברה החלה לתקן את התקלה ולאחר שהתיקון יסתיים, המטוס יוכל להמריא".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך